36.

367 17 9
                                    

V tom moment prišiel k nám Jack a objal ma zo zadu. JungKookov pohlad bol plný nenávisti no zároveň sklamania.

Ja: A-Ahoj Kook

JungKook: Ahoj Baby.

Jack: Baby? Je snáď niečo o čom neviem TaeHyungie?

Ja: N-Nie

JungKook: Ty si mu to nepovedal Baby?

Jack: Čo si mi mal povedať Tae? Deje sa niečo zlato?

Mal som chuť hodiť niečo do Jungkooka. Kľudne aj auto! Mám pocit že každú chvíľu sa zmením na Hulka a vážne do neho hodim auto. Chce ma snáď vyprovokovať?

Ja: Nič dôležité Jack. Chcel som ti povedať len to ,že ťa moc milujem... A nič nás nerozdelí.

Pohľad Jungkooka:

Takže TaeHyung chce hrať nedostupného ktorý má vzťah. Dobre Tae... ako chceš. Hra o tvoje srdce sa začala. Som si istý ,že to vyhrám. Poznám TaeHyunga dlhšie ako ten idiot. Čo je to kurva za meno? Že "Džek". Veď je to hrozné! Čo sa mu na ňom sakra páči? To ,že má tetovania? Je snáď lepší v posteli?
Ale prosím ťa JungKook... nikto nie je v posteli lepší ako ty. To vieme všetci.

Až teraz som si všimol Taeho zmeny. Jeho vlasy sú zrazu blond. Vyzerá ako anjel. Vlastne vždy tak vyzeral. Jediná vec ktorá sa mi na ňom nepáčila bol ten septum. Má z neho celý červený noštek čo je roztomilé ale určite ho to bolí. Chudáčik moj malý.

JungKook: Tae... môžem sa s tebou porozprávať?

Ja: My dvaja sa už nemáme o čom rozprávať JungKook-ah.

Jennie: Daj mu šancu TaeHyung. Prišiel len kvôli tebe. Presne ako ja som prišla kvôli Lise~

Lisa: Bože ty moja romantička~! Tae mal by ste sa porozprávať. Jack pôjde zatiaľ s nami.

Než som stihol niečo povedať alebo navrhnúť už všetci odišli. Až na Jungkooka. Jeho vlasy boli dlhé a v ušiach mal piercingy čo pred tým nemal. Trocha ma zarazila tá zmena... no viem ,že niekde tam hlboko vnútri je starý dobrý JungKook ktorého som spoznal pri únose.

JungKook: Prijmeš pozvanie do kaviarne?

Nedokázal som odolať jeho úsmevu ktorý bol priateľsky. Moja odpoveď bola len prikyvnutie.
🖇🖇🖇
Už nejakých tých 15 minút sedíme v kaviarni. No neprehovorili sme ani jeden. Hrozne ma irituje moja káva a to ticho.

JungKook: Tae...Ako ste sa dali dokopy? Prečo máš septum? Prečo si si prefarbil vlasy?

Vychrlila na mňa všetky tieto otázky a ja dom chvíli rozmýšľal ani sám neviem nad čím.

Ja: Na oslave kamaráta... pretože sa mi to páči? Nooo Jackovi sa páčia blonďáci.

JungKook: Mne sa páčíš taký aký si Tae... nikdy sa nemeň kvôli niekomu. Tomu sa nehovorí láska Tae.

Ja: Čo ty môžeš vedieť o láske JungKook?

JungKook: Viem o nej toho veľa... moja láska sa rozhodla odísť odomňa... a ja neviem prečo... Tak som za ňou prišiel... prišiel som sa mojej lásky niečo spýtať.

Ja: Čo také?

Jungkook: Prišiel som len kvôli tebe...nehodlám sa ťa vzdať Tae... budeš znovu moj priateľ?

Mafián Where stories live. Discover now