20.

528 30 10
                                    

Prosím nepýtajte sa ma čo robím vo voľnom čase... veď vidíte tú vodku xd

Jimin: Ohluchol som kvôli tebe.

Ja: Ja som hovoril aby ste ma tam nenútili ísť! Pozri!

Ukázal som mu moju ruku ktorá sa celá triasla.

Jin: Pre boha! Rychlo mi dajte vodu! Nie že odpadneš ako minule!

Ach mama Jin je v akcii znovu. Jimin mi podal plastový pohár v ktorom bola cola. Vôbec som nemal chuť ale aj tak som sa napil. Nechcel som aby ma Jin zabil.

Ja: Stále sa trasiem.
🚧🚧🚧

Ja: Chalani~~ ja chcem dnes piť~~~

Obzreli sme si všetky stánky a v každom predávali buď pivo alebo víno. Lenže nikto z nás nebol tak starý aby nám niečo také predali.

Jimin: Aj ja chcem piť... Ale nepredajú nám.

Ja: Čo keby skúsime každý stánok?

Yoongi: Dobrý nápad Tae~

Jin išiel pobehať všetky stánky a my ostatný sme zatiaľ pozerali na další hrozný kolotoč. Teda na Booster. No keby som na tom kolotoči buď na niekom skončí moja grcka alebo by som znovu odpadol.

 No keby som na tom kolotoči buď na niekom skončí moja grcka alebo by som znovu odpadol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(pšt nechajte moj snap)

Rychlo som si vybral mobil z vrecka a odfotil som tento samovražedný kolotoč. Mám chuť na pukačky žiaľ nikomu z nás ich nepredajú. Takže som sa to rozhodol takto spýtať cez snapchat. Poslal som to všetkým mojim kamošom dúfajúc že tu niektorého z nich stretnem a kúpia mi ich.

Jin: Baby neuveríš čo som zohnal!

Ja: Čo~?

Jin otovoril svoj ružový Vans batoh v ktorom bol vodka. Začal som skákať od šťastia.

Ja: Milujem ťa za toto Jin!!!!

Jin sa spokojne usmiala a odišiel smerom k ihrisku. Keďže už bola poriadna tma tak nás skoro nikto nevidel. Sadli sme so na zem a otvorili sme vodku.

Ja: A kde sú ostatný?

Jin: Nooo Jimin išiel kúpiť s Yoongim brzdu teda colu.

Ja: Chvála bohu~ um... Baby ste ma už dlho nenazvali~

Jimin: Babyyyyyy~~~

Pozrel som sa na Jimina a spokojne som sa zazubil.

Yoongi: Kto to pokrstí ako prvý?

Nikto sa nehlásil čo som bol prekvapený. Nikdy v živote sa u nás také nič nestalo.

Ja: Hmm~ môžem ja Oppa?

Yoongi: Samozrejme maličký.

Podal mi vodku no chvíľu som váhal. Nechcel by som sa zase zobudiť v nemocnici... mal som vtedy 4 promile... Ni snáď jeden glg ma nezabije.
Napil som sa z vodky a moj jazyk ako keby strpol. Rychlo som jiminovi vytrhol colu z ruky a napil som sa z nej. Doslova ma z tej vodky naplno. Tak ako... zhruba rok som nepil vodku... Fuj.

Yoongi: Baby~ nejak veľa si si odpil~

Ukázal na fľašu vodky a ja som sa usmial mojim polo opitým úsmevom. Pritulim som sa k Yoongimu a fľaša takto ďalej putovala v kruhu.
Zhruba po 15 minútach prišli za nami nejaký dvaja chalani ktorý vyzerali že tiež mali vypité. Spýtali sa ci sa môžu pridať k nám.

Jin: Dáme takú spoločnú odpoveď...3...2...1

No chalani boli ticho. Zišla by sa tu spoločnosť.

Ja: Kľudne sa pridajte~

Obzrel som si chalana ktorý vyzeral ako nejaký typický rebel a jeho kamoš tak isto. Nakoniec sa nám predstavili.

Ja: Takže BamBam~ chodíš na strednú?

BamBam: Áno... Som na internáte v busane

Pritiahol si ma k sebe a začal mi pusinkovať rameno. Nemohol som protestovať keďže som mal toho dosť vypité.

Lucas: Aký máš odbor?

Ja: Študujem psychológiu~

Oprel som si hlavu o vypracovanú hruď BamBama a pousmial som sa nad tým.

Ja: Nemáte niekto pivo~~?

Hneď ako som sa spýtal tak mi pred tvar dal BamBam pivo v plechovke. Rozžiarili sa mi oči sťatím a zobral som si ho. Rychlo som sa z neho napil a oblízal som si pery.
🚧🚧🚧🚧

Jediný kto zostal triezvy bol moj kamoš z detstva teda Minho. Takze on nás aktuálne ťahá domov.

Ja: CHALANI BOLIA MA NOHY~!

Jimin: AJ MŇA!

Minho: Nekričte!

Ja: JA NEKRIČÍM!

Minho: Pre boha koľko si toho vypil

Ja: Mal som len vodku~~

Minho: Koľko krát?

Ja: Pšššššt zobudíš tu mačku~ čiči~~

Minho: Tae to je konár.

Ja: Nie je to kon-

Pozrel som sa poriadne na tú vec. Svet sa div vážne to bol konár.

JungKook: Tae... čo to so sebou robíš?

Obzrel som sa okolo seba a keď som uvidel Kooka nechápal som tomu. Na chvíľu som mal pocit ako keby som vytriezvel.

Ja: JungKook-ah~~~ chýbal si mi~

Oprel som sa o plot pretože som sa nevedel udržať na vlastných nohách.

Jin: Baby kto je tento tu?

JungKook: Takže Baby? Zabudol si komu patríš Tae?

Ahojte čaute všetci si pripíjajte! XD
Prepáčte že nevyšli nejaké tie nové časti ale ten kto sleduje moj snap alebo insta vie že často nie som doma. A keď nie som doma vacsinou nemám čas na písanie.

Mafián Where stories live. Discover now