Yoongi: Dostáva príkazy od nášho šéfa ktorého voláme Rm.... vždy mu pošle nejaký spis... ale JungKook je tak mimo ,že začal zabíjať aj nevinných ľudí... Keby ma počuje už je po mne.
Zasmial sa a ja som lem prikyvol.
Ja: Je to nádherné Yoongi...Ako ťa niečo také napadlo?
Dal som mu jemnú pusu na krk a on sa celý zachvel. Hneď na to som sa uškrnul a začal som mu vášnivo bozkávať krk. Yoongi začal hlasno vzdychať a to ma nabudilo ešte viac. Ručičkami som zašiel pod jeho tričko kde som mu začal hladkať bruško a hruď.
Yoongi: Tae! Si v poriadku?!
Započul som Yoongiho hlas ale keďže som celý čas pozeral na neho tak usudzujem že sa mi to len zdalo. Yoongi maximálne stonal od miernej slasti...uh to je jedno.
Aj bez toho aby som sa pozeral tak som vedel ,že má dokonalú vypracovanú postavu. Zacítil som jeho ruky na mojom zadku ktorý jemne stláčal. Z úst mi vychádzali tiché roztrasené stony ktoré by chceli niečo viac ako len obyčajnú provokáciu.Yoongi: Tae~ tak rad by som-
Ja: Môžeš Hyung.
Yoongi: Vážne?
Ja: Uhm~ už sa nebojím~~
Yoongi sa len uškrnul a stiahol si nohavice aj s boxerkami a to iste spravil mne. Zhlboka som sa nadychol a mal som pocit ,že som ma chvíľu začul JungKookov hlas.
Yoongi: Vážne môžem?
Ja: Uhm...A-ale bude ma počuť celé m-mesto a okrem toho- ahhh~!!!
Strčil do mňa dva prsty a ja som len bolestivo zastonal. Kurva to moc bolí!!! Čakal som ,že bude jemný! Yoongi začal s prstami rychlo hýbať a ja som mu začal škriabať celú hruď.
Ja: Hyung!!!! To mo-moc bolí!!!
Dostal som zo seba konečne tú blbú vetu. Mal som pocit ,že mi zadok od tej bolesti roztrhne na milión častí.
Yoongi: Moc to bolí~?
Prirazil do mňa prstami hlbšie a v tú chvíľu som tak hlasno a bolestivo vykríkol ,že som mal pocit ,že som si vykričal hlasivky. Nakoniec zo mňa vytiahol prsty a rychlo ma obliekol. Pritiahol som k sebe nohy a nahrnuli sa mi slzy do očí. Hrozne ma totiž štípal zadok.
Yoongi: To mi chceš povedať ,že to až tak moc bolí?
Zasmial sa a ja som prikyvol. Keby som sa vedel postaviť kopol by som ho do hlavy. Neprišlo mi to zrovna dva krát vtipné.
Ja: Moc to bolí!!!!!! Nehovoril si že to bude bolieť!
Yoongi: Tae~! Preber sa!
Ja:Hovoril si niečo?
Zrazu som otvoril oči a videl som pred sebou Yoongiho a Jungkooka. Počkať čo?! JungKook sa už vrátil??
Yoongi: Uuuuf žiješ.
Ja: Prečo by som nežil? Veď sme sa celý čas rozprávali... A okrem toho... Kook kedy si prišiel?
Yoongi: Ale ty si celý čas ležal v bezvedomí na zemi.
Nahodil som prekvapený vyraz a obzrel som sa okolo seba. Stále sme na tej vysokej budove. Silno som objal Yoongiho nohu keďže sa bojím výšok.
Ja: Takže ty si sa nedotýkal môjho zadku?
Nadvihol som jedno obočie a JungKook skočil na Yoongiho. Chytil ho za lem trička a nahodil svoj typicky zabijácky vyraz.
JungKook: ČO ,ŽE SI SPRAVIL?! ON JE MOJ MAJETOK-
Yoongi: Drbe ti už totálne na tú tvoju chorú hlavu?! Načo by som sa ho dotýkal?!
Ahojte čaute za chyby mi prepáčte 😂💜
Dúfam,že si užívate prazdniny v plnom prúde!💜
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...