31.

385 25 3
                                    

🖇🖇🖇🖇
Pohlad Jungkooka:

Zaujíma ma kde je toľko Tae. Povedal mi ,že sa vráti za nejakú hodinu. Dnes som rezervoval pre nás reštauráciu. Chcel som sa porozprávať s ním o mojich alebo teda našich citoch. Nedokázal by som žiť s tým ,že Tae má niekoho iného. Premýšľal som ,že by som ho požiadal aj o ruku... síce som už kúpil prsteň ale určiť by mi povedal ,že je na to skoro. Nechcem na neho tlačiť.

Pomalymi krokmi som sa vybral do kuchyne kde som nechal svoj mobil. Na stole ležala obálka... čo som zase nezaplatil?!
Otvoril som obálku a to písmo mi bolo až moc známe. To písmo bolo Taeho.

Milý Jungkook-ah~

Ak toto čítaš už som pravdepodobne na ceste do Londýna (teda ak nenastali komplikácie s letom heh). Nebolo to pre mňa ľahké... nechcel som ti klamať. Mrzí ma to Kookie. Ale moje city k tebe nie sú priateľské... vždy keď som pri tebe cítim sa inak... ako keby som mohol byť sám sebou. Vnímaš ma inak ako moji Hyungovia. Chceš vedieť prečo som sa rozhodol žiť v Londýne? Pretože som ti nedokázal povedať "milujem ťa ". Áno bezhlavo som sa do teba zamiloval... Ležanie v posteli... hádky... vášnivé bozky... bude mi to chýbať. Pamätáš si na naše prvé stretnutie Kookie?
Už vtedy som sa do teba zaľúbil Kookie... áno verím na lásku v prvý pohlad. Je to to najkrajšie čo existuje. Dúfam,že keď sa vrátim (čo neviem kedy bude) tak budeš mať po svojom boku niekoho koho miluješ <3 dúfam,že sa k nemu budeš chovať dobre. A prosím... nikdy sa nemeň kvôli niekomu. Ďakujem ak si to dočítal do konca.
                       Milujem ťa Kookie <3
                                                   
                              Tvoj TaeHyungie <3

Mafián Where stories live. Discover now