🖇🖇🖇
Prešla nejaká tá hodina no stále sme schovaný pod strechou domu. Práveže ani neprestávalo pršať. Len viac a viac pršalo. Tuším som zmenil názor kvôli dnešku. Neznášam dážď od dnes... hm a to som ho vždy miloval. Začal som sa trocha triasť od zimy na čo ma JungKook hneď objal. Ako je možné ,že on nie je taký mokrý ako ja?!
Ja: Vďaka...
JungKook: Chýbaš mi v mojom živote Tae
Hlavu si oprel o moje rameno a ruky si obmotal okolo môjho pásu. Do môjho uška celý čas len šepkal čo ma pravdupovediac iritovalo sa na neho pozrieť... no nestalo sa tak.
JungKook: Plánoval som s tebou rodinu Tae... Prečo mi to robíš? Prečo mi lámeš srdce? Prečo ma takto trestáš Baby?
Ja: Zaslúžiš si to Kookie... za tie všetky vraždy.
JungKook: Zmením sa kvôli tebe Tae... prosím...
Ja: Nevidím žiadnu peknú budúcnosť s tebou Kook-
JungKook: Dovoľ mi otvoriť tvoje oči... sľubujem ,že sa zmenim TaeHyung... sľubujem ,že prestanem s vraždením... chcem len teba... som schopný so všetkým prestať.
Naozaj je schopný so všetkým prestať? Nevedel by som si predstaviť normálne Jungkooka ak ma chápete... JungKook sa mi páči taký aký je... len je to zložité...
JungKook:Prosím Tae
Ten zúfalý hlas... to som ho dostal až tak na dne?
JungKook: Moc ťa prosím Tae...
Ja: Dokáž mi ako moc ma-
JungKook: Milujem ťa moc Tae... otvoril si mi oči... moje srdce si dal dokopy... spravil si ma šťastným mužom... dlho som nepociťoval také šťastie ako vtedy keď si bol somnou... nevedel som čo je to láska... nikdy som nechcel deti... zmenil si ma-
Ja: Nechcem aby si sa menil Gguk... milujem ťa takého aký si... ach... si vášnivý,milý a sem tam dominantný... tiež som sa s tebou cítil šťastne Ggukie... a moc
Stiekli mi slzy po tvári na čo si ma JungKook otočil k sebe a silno ma objal. Zhlboka som sa nadychol aby som sa trocha ukludnil.
Ja: Nedokážem si ťa predstaviť ako "normálneho"... páčiš sa mi takýto... milujem ťa... či už zabíjaš alebo nie... páčil si sa mi hneď od začiatku Kookie... u-už tam preletela iskra-
Chcel som ešte toľko toho povedať ale Jungkookové sladké pery ma zastavili. Začal som mu bozky oplacat ale s väčšou vášňou... po chvíli sme sa od seba odtiahli kvôli nedostatku kyslíka.
JungKook: Prepáč mi za všetko Tae
Ja: Dávam ti poslednú šancu Gguk
Jeho pohlad už nebol taký chladný. V jeho očiach som videl iskričky šťastia. Na jeho tvári sa odohrával úprimný úsmev... vyzeral ako slniečko. No nemohol som si nevšimnúť tých slz ktoré som mu začal hneď utierať.
JungKook: Mrzí ma to všetko Tae.
Odtiahol sa odomňa a kľakol si na jedno koleno.
JungKook: Nikdy som ti nechcel ublížiť.
Z vrecka riflí si vytiahol malú červenú krabičku. Otvoril ju a pozrel sa na mňa s úsmevom na tvári.
JungKook: Si svetlo môjho života Tae... máš kľúč od môjho srdca a moju dôveru... mohol by si ma aj zabiť no prestať milovať by som ťa nevedel... si moj anjelik ktorý ma zmenil... vydáš sa za mňa Tae?
Chvíľku som tam len tak stál... asi kvôli tomu ,že som bol v poriadne veľkom šoku... nechápal som tomu... aj po tom všetko chce aby som...? Nezmohol som sa na žiadnej slová len som sa šťastím rozplakal a silno som ho objal pretože som si všimol jeho nervózny úsmev.
Ja: Áno! Áno!! Áno!!!
JungKook: Jeon TaeHyung milujem ťa~
Taktiež ma silno objal a na moju roztrasenú ruku alebo skôr roztrasený prst nasadil prsteň.
Ja: Tiež ťa milujem Ggukie
Tvár som schoval do jeho hrude a zhlboka som sa nadychol. Milujem Jungkookovú vôňu.
JungKook: Už si navždy môj~ nikomu ťa nedám... budem ťa chrániť celý život mojím telom... budem dávať na teba veľký pozor pretože si to najcennejšie čo mám~
S úsmevom na tvari som sa ne neho pozrel a daroval som mu jemnú pusu na pery. Neveril som tomu... je to ako tá najkrajšia rozprávka... proste nemám slov... aj napriek tomu ,že som ho zničil ma miluje... ach Kook.... moje srdce ti patrí navždy.
The End
•Toto je oficiálny koniec ľudkovia ❤️ ak sa mám priznať doslova som plakala keď som písala posledných pár viet.
•Bude mi táto kniha chýbať keďže ju mám osobne veľmi rada.
•Povodne mal byť koniec iný ale povedala som si ,že nebudem drama lama. Povedala som si ,že musí byť happy end. Dúfam,že sa Vám páčil koniec do ktorého som sa snažila dať čo najviac lásky. Ďakujem Vám za podporu a hlavne tebe kim4tune ❤️
Mám vás som rada slniečka ❤️🤧
•Ak máte záujem o vkook ff tak nájdete u mňa novú ff little hybrid alebo staršiu knihu gucci bitch.
STAI LEGGENDO
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...