24.

451 28 0
                                    

🔇🔇🔇

Ja: JungKook-ah toto nevyzerá tak ako keby si chcel niekoho zabiť~

Mierne som sa pousmial a JungKook si ma pritiahol k sebe na čo som hneď mierne zčervenal.

JungKook: Vidíš toho červeno vlaseho chalana? To je náš cieľ Tae~

Ukázal na toho chalana a ja som si ho obzrel. Vyzeral podobne ako JungKook-ah. Mal vypracovanú postavu, cerveno ružové pery a svetlo hnedé oči ktoré boli vidno až z diaľky. Neviem prečo ale prišiel mi moc sympatický.

Ja: Vyzerá sympaticky JungKook-ah~

JungKook: Nesúď knihu podľa obalu Tae...Budeš návnada hmmm~? Stačí len ten tvoj detský pohlad a bude z teba puf~ presne ako ja keď som ťa videl prvý krát~

Ja: T-to nemyslíš vážne?! Ja nechcem byť návnada~!

Musel som sa pousmiať nad jeho slovami pretože mi moc lichotili. Takže ja mám detský pohlad hej?

JungKook: Stačí keď ho zoberieš na izbu a potom tam prídem ja~

Ja: Hmmm... A čo budem mať z toho ja?

JungKook: Ak nechceš aby som ťa znovu znásilnil-

Ja: Fajn spravím to!

Možno som si mal vybrať tú druhu možnosť. No čo? JungKook ma vtedy dokonalo znásilnil... A okrem toho keď sa mi to páči nie je to znásilnenie či?

JungKook: Tak choď za ním a ukáž čo je v tebe.

Pretočil som len nad tým očami a pozrel som sa na svoj outfit. Mal som čierne roztrhané obtiahné kraťasy a čierne mini sako na ktorom boli zlaté reťaze.

Ja: To tam mám ísť v tomto?!

Už chápem prečo mi kúpil tento čudný outfit. Dobre uznávam ,že sa mi páčil hneď zo začiatku ale lepšie miesto na ehm vraždu nemohol vybrať?! Áno sme totiž v gay klube kde sú chlapi ktorý tancujú pri tyči. Cítim sa trocha ponižujúco. Pozrel som sa na Jungkooka naštvaný pohladom a naštvane som odišiel k baru kde som si sadol na stoličku.

Od barmana som si vypýtal jednu vodku ktorú som do seba "hodil". S barovou stoličkou som sa otočil k tomu chlapovi ktorý mal pri sebe asi svoju ochranku. No... usudzujem to z toho že má pri sebe nejaký 6 mužov ktorý vyzerajú ako keby ich krimili nukleárnym odpadom. Také veľké teda namakané ruky som nikdy v živote nevidel!

Nahodil som očný kontakt s tým chalanom a jemne som si zahryzol do pery. Keď si predstavím ,že je to JungKook hneď je to lepšie. Spravil som svoj dokonale zvodný pohlad a prehrabol som si svoje jemné čierne vlasy. Z jeho pohladu mi bolo na chvíľu do smiechu lenže som si musel udržať rolu kurvy.

Pohlad Jungkooka:

Celý čas som pozoroval Taeho. Musím uznať že som mu vybral dokonalý outfit aj keď nebol zrovna najlacnejší čo trocha zabolelo moju peňaženku. Keď som videl čo robí Tae mal som sto chutí ho zobrať na izbu a tam mu poriadne ukázať čo je to tvrdý a vášnivý sex. Na to ,že má 17 tak vie ako poriadne vzrušiť niekoho. Prvý krát v živote som videl z neho tento pohľad. Na rovinu? Išiel som sa z toho pohladu zblázniť. Mám pocit ,že to dlho nevydržím a pretiahnem ho niekde. V mojich nohaviciach som začal mať tesno no zrak som od Taeho nemohol odtrhnúť. Nie že by som nechcel na neho pozerať ale hrozne ma tie jeho pohľady dráždia! A okrem toho musím na neho pozerať pretože veľmi ľahko sa môže hocičo pokaziť a ja ho musím kryť.

Bang nová kapitola je na svete 🤠

Mafián Where stories live. Discover now