Ráno 9:30 :
Po celom dome bola počuť hlasná hudba to ma donútilo otvoriť oči a vstať z postele. Len čo sa naskytne vhodná príležitosť tak utečiem odtiaľto. Naštvane som vyšiel z izby von a hľadal som smer z ktorého ide najhlasnejšie hudba. Nakoniec to bola posledná izba. Otvoril som dvere ,vošiel som do dovnútra a naštvane som sa pozrel na Kooka ktorý spokojne hral na el.gitare len v boxerkách. Musím uznať má pekné telo no nič to nemení na tom ,že je to len skurvený vrah. Vypojil som kombo zo zástrčky a zavrčal som. Kook sa na mňa usmial a položil gitaru ma zem. Oprel sa o skriňu a prezrel si ma ako nejaký svätý obrázok. Prišlo mi to nepríjemne keďže som bol v boxerkách a v košeli.Pohľad Jungkooka:
Tae mi prišiel hrozne zlatý keď na mňa zavrčal. Obzrel som si ho od hlavy až po päty. Vlasy mal na každú svetovú stranu no stále vyzeral dokonalo. Mal na sebe moju priesvitú bielu košeľu. Ach~ je v nej zlatý ale je mu moc veľká. Jeho červené boxerky mu dokonalo obťahovali zadok a rozkrok. Mal som 100 chutí sa na neho vrhnúť ale vyzeral tak neškodne a roztomilo. Nemohol som si to dovoliť.JungKook: Dobré ráno princezná~
Ja: Tomu ty hovoríš dobré ráno?!
Zobral som si vankúš a hodil som mu ho do tváre.
Ja: Ty dement normálny ľudia v takom čase ešte spia!!!
JungKook: Si hrozne sexy keď si naštvaný.
Pretočil som očami a otočil som sa mu chrbtom s tým že odidem do jeho izby ale on ma pleskol po zadku. Rychlo som sa k nemu otočil a dal som mu poriadnu facku na líce. Ten zvuk facky bol snáď počuť po celom dome. Keď som videl jeho naštvaný výraz rýchlo som začal cúvať k dverám a on išiel rychlo zamnou. Rychlo zatvoril dvere a natlačil ma na ne. Pozrel som sa mu do oči a on ma zatiaľ pevne chytil za boky.
Ja: Ups
JungKook: Ups bude keď ja ti dám takú facku.
Ja: Nemal si to spraviť.
JungKook: Nemáš mať tak dokonalý zadok TaeHyungie~
Jeho ruky skĺzli na moj zadok ktorý mi silno stlačil. Z mojich pier unikol tichý ston ale hneď potom som si zahryzol do pery. JungKook sa nahol k môjmu krku a začal mi na ňom robiť cucfleky. Ako poslušný chlapec som zaklonim hlavu.
JungKook: No vidíš ,že to ide aj po dobrom Tae~ odteraz patríš už len mne~ niekto sa ťa dotkne zabijem ho.
Odtiahol sa odomňa a ja som sa celý zachvel. Vedel som ,že s týmto nesranduje. Na to mal až moc vážny výraz.
Ja: Hrozne to štípe.
Fňukol som a on si ma zobral do náručia ako nejakú nevestu. Horko ťažko otvoril dvere a niekam išiel somnou... po pár minútach ma položil na kuchynskú linku a z mrazničky vybral ľad ktorý mi opatrne priložil na krk. Mierne som sa usmial lebo to bolo príjemné.
Ja: Zajtra mám školu...
JungKook: A tým chcel povedať čo básnik?
Ja: Že zajtra musím ísť do školy.
JungKook: Zabudni. Ešte mi utečieš.
Ja: Tak... Tam pôjdeš somnou JungKook-ah
JungKook: Dobrý nápad Tae~
Prečo som mu to povedal?! Vlastne som mu pomohol... čo keď zabije mojich spolužiakov a učiteľov? Jeden učiteľ tam totiž po mne ide a je to fakt kus! Síce má španielky prízvuk ale je to fakt fešák.
Ja: Ale ...pod jednou podmienkou ktorú mi musíš sľúbiť.
JungKook: Pre teba by som splnil aj nemožné tak hovoril krásavec.
Pohladkal ma po tvári a mne telom prebehol mráz. Zdá sa mi alebo je mnou posadnutý?
Ja: Nikoho tam nezabiješ.
JungKook: Fajn...Ale ty budeš celý čas pri mne. Nikam sa odomňa nepohneš.
Ja: Fajn!
Čakal som ,že to bude ťažšie. Hmm s ním sa fakt ľahko vyjednáva.
Sorry za chyby >~<
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...