|| Ismerkedések

6.4K 187 11
                                    

Hallottatok már a mérgező kapcsolatokról? Mikor egymásnak vagytok teremtve, de csak mérgezitek magatokat azzal, hogy egymás közelében vagytok? Ha eddig nem volt ez számotokra ismerős akkor, ezt most elmagyarázom nektek.

Maxot, mikor elsőnek megláttam Belgiumban, akkor rohadtul belé szerettem. Leblokkoltam mikor valahányszor megláttam. Ismerős az, az érzés mikor belezúgtál valakibe, de a másik fél nem mutat olyan gesztusokat ami a tudtodra adná, hogy mi is a szitu? Nos, igen. Ez velem sem volt másképp.

2008. Heppenheim, Németország
Sebastian Vettel húgaként már korán ért a hírnév. Akkoriban még általános iskolába jártam mikor, Sebastian a világbajnoki címeit zsebelte be. Rájöttek a gyerekek, hogy Vettel a vezetéknevem, így elég sokan kezdtek a közelemben hemzsegni. Csak a nevemért voltak velem kedvesek, meg persze a jóképű bátyám miatt. Sosem szólítottak a rendes nevemen Heddaként, mindig Vettelnek hívtak, ami eléggé bántott engem. Egy gimnáziumba jártam ahol össze volt kötve az általános- és a középiskola. Még tudni kell azt, hogy van egy ikertestvérem, Fabian. Egy osztályba jártunk. Ő ezt a hirtelen hírnevet jobban kezelte, mint én. Én magamba fordultam, még ő követte bátyánk nyomdokait és elkezdett az autósporttal foglalkozni. Akkor még csak 11 évesek voltunk. Visszahúzódó lány voltam. Fabian pedig maga a menő gyerek. Nekem akkoriban Fabian volt a legjobb barátom. Ott volt velem, mikor más nem. Amikor felléptünk a középiskolába akkor teljesen más lett minden. Fabian magántanuló lett az autósport miatt, én pedig magamra maradtam. Egy évig teljes kínszenvedés volt az életem, nem voltak igazi barátaim, Fabian meg sosem volt otthon. Fabianon kívül volt két nővérem Melanie és Stefanie. Mindkét lány idősebb Sebnél. Melanie imád a lovakkal foglalkozni, még Stefanie egy fizikoterapeuta.

Akkor voltam 14 éves. Próbáltam magamra találni, elkezdtem csinosabban öltözködni. Foglalkoztam magammal. Egész jó tanuló voltam. Nem sorolom azok közé magam akik halálra tanulják magukat, de azokhoz sem akik egyáltalán nem tanulnak. Én mindig köztes voltam és alpajában véve a köztes, az szar.

Az osztályba jött egy új lány, Nita. Olyan elveszett volt, mint én. Örültem, hogy azonosulni tudtam vele. Összebarátkoztunk és a mai napig elválaszthatatlanok vagyunk. Ő volt az aki ebből a helyzetből kirántott, még ha tudtam, hogy a családomra is számíthatok.

2017. Heppenheim, Németország
Jöttek a nagy szerelmek, de egyik sem tartott olyan sokáig. 17 évesen megszereztem a jogsim, így már nem szorulok rá arra, hogy a szüleim szállítsanak el minden fele. 18 évesen leérettségiztem. Egy nagyon szívós egyetemre adtam be a jelentkezésem, de persze, hogy nem vettek fel. Én szerencsétlen. Regisztráltam a közösségi oldalakra, majd elkezdtem azokat használni. A követőtáborom csak úgy növekedett. Egy modellügynökség keresett fel, hogy lennék-e a modelljük, ugyanis minden adottságom meg van hozzá, mondták ezt nekem. Persze, igent mondtam. Így indult be a karrierem.

2019. Formula-1 belga nagydíj, Spa-Francorchamps
20 évesen az embernek már ideje elkísérnie, testvérét a hatalmas munkahelyére. Így is tettem.

Pályaszálláson voltunk, így nem kellett valami "hű" de sokat sétálni a pályáig. Sebastian mellett sétálva kicsit furcsa volt. Nagyon régen sétáltunk már együtt. Ő mindig futamokon van és ha Németországban tartózkodik akkor is a családjával, mármint az unokahúgaimmal. Én meg, elég sokat dolgozom. Fotózások, divatbemutatók.

A sötét kék rövidnadrágomat és a csipkézett toppomat megigazítottam, hogy azért ne olyan trehányan lépjek, majd be az ellenőrzőkapun. A tejföl szőke hajam viszonylag rövid, vállig érő szóval csak hagytam, hadd legyen kiengedve. Ahhoz képest, hogy belgiumban vagyunk, eléggé meleg van, így nem kellet felvennem az összes „téli ruha készletem".

𝚃𝚘𝚡𝚒𝚌 //𝙼𝚅 𝙸.//Where stories live. Discover now