[A képet muszáj volt 😂]
2019. Október 29.
Maastricht, HollandiaMaxel hollandiába utaztunk, hogy bemutasson az apja családjának. Mivel Jossal már találkoztam és nem volt valami jó emlék, így egész úton gyomor görcsöm volt.
- Vic is ott lesz a barátjával Tommal. Ne parázz már! — simította meg a combom miközben a reptérről az otthonába vezetett.
- Kistesóid? — tereltem el a témát.
- Blue mindenbe belefogja ütni az orrát, szóval zárt ajtókkal kell csinálnunk! — egy perverz mosoly ült ki az arcára.
- Max.. — megforgattam mosolyogva a szemeim.
- Most 6 hónapos Jason. Egész este bömbölni fog, de annyira nem hallatszik át. — rázta meg a fejét. — Apával meg ne foglalkozz majd, oké? Ott leszek ha bármi baj lenne.
- Max, nem kell megvédened. — ráztam meg a fejem.
- Tudom, de ott leszek. Oké? — a hozzám közelebbik kezével megcirógatta az arcom, a kezét megragadt és egy puszit nyomtam rá.
A ház egy kis folyónál helyezkedett el. Hatalmas volt. Kiszálltunk a kocsiból és kivettük a csomagtartóból a csomagjainkat. Az bejárati ajtóhoz lépkedtünk. Max megkopogtatta az ajtót, majd megfogta a kezem és bíztatóan elmosolyodott.
- Nem lesz baj! — lopva megcsókolt és akkor hirtelen nyílt az ajtó.
- Nem gondoltam volna, hogy már érkezéskor neki esel.. — gyorsan elváltunk egymástól és Vic fintorgó képével találtuk szembe magunkat. Max elnevette magát, nekem pedig enyhe pír ült ki az arcomra.
- Szevasz hugi! — szorosan megölelték egymást.
- Szia te óriás! — kuncogott Vic és elváltak egymástól. Vic rám szegezte az égkék tekintetét és a nyakamba akaszkodott — Nagyon hiányoltalak már!
- Hidd el én is! — mikor elváltunk az ölelésből akkor, derűsen rámosolyogtam.
- Vic! Kik jöttek? — lépkedett az ajtóhoz egy kislány. — Ó! — nézett körbe a társaságon, Max felvette és adott egy puszit a hajába.
- Szóval Blue, ő itt a barátnőm Hedda! — a lány tetőtől-talpig végig mért majd elmosolyodott.
- Hm, azt hiszem egyre jobb az ízlésed.. — nézett Maxra, aki elképedten nézte a hugát. Én és Vic pedig kuncogni kezdtünk. — Adj át Heddának! — utasította Maxnek aki kérdőn rám nézett. Én kinyújtottam a kezeimet, hogy nyugodtan adhatja. Max átnyújtotta nekem Bluet és az oldalamnál fogtam meg.
- Max vidd be a bőröndöket! — mutatott a lábunknál lévő holmikra Blue.
- Te is nagyon hiányoztál.. — mondta unottan Max majd, megragadta a bőröndöket. Vic beinvitált és mögöttünk becsukta az ajtót.
- Mindjárt bemutatlak a barátomnak! — fogta meg a karom izgatottan majd, elkezdett húzni egy folyosón ami a nappaliba vezetett. A kanapén ült egy nő és egy férfi akik a tévét bámulták. — Kicsim! — Vic megszólította a férfit aki, kérdőn felénk kapta a tekintetét majd, felállt az eddigi helyéről. Én leraktam Bluet aki, a nőhöz rohant. — Ő a barátom! — nézett rám mosolyogva Vic.
YOU ARE READING
𝚃𝚘𝚡𝚒𝚌 //𝙼𝚅 𝙸.//
FanfictionHedda Vettel élete teljesen felfordul miután megismerkedik az idióta Max Verstappennel... I. 2019. 08. 16. - 2020. 08. 11.