2019. Október 30.
Maastricht, Hollandia- Fejezd be.. — motyogtam álmossággal teli hangon a hollandnak, mert most piszkálódó kedvében volt.
- Nem, nem Heddám! — pöckölte meg újra az arcom, amihez oda is kaptam takarásként.
- Annyira idegesítő egy ember vagy! — morogtam majd, fújtatva felé fordultam. Elérte a célját, mivel felkeltem, de párszor meghunytam a szemeim.
- Sokan mondják. — töprengett el.
- Túl jól kiismertek. — bólogattam bőszen.
- Nem mindenki. — alkaljára könyökölt majd, felém tornyosult. — Kelj fel! — hirtelen az arcomhoz hajolt és megnyalta az orrom hegyét.
- Így elég nehéz lesz Verstappen. — magyaráztam unott hangnemben.
- De nem fogsz felkelni mert, egy lusta nőszemély vagy! — szemében gyermeki huncutság csillant meg, amitől akaratlanul is elmosolyodtam. Gyorsan elheseggettem ezt a mosolyt mert, eszembe jutott amit mondott a jó előbb.
- Hogy is mondtad? — rebegtettem a pilláim értetlenül.
- Hááát, úúgy.. — nézett fel a plafonra. — hogy lusta vagy. — az ágyékát és a combját rám eresztette, súlyt helyezve a hasamhoz.
- Igen? — néztem rá meglepetten. — Te meg egy rohadt nehéz valami vagy.. — próbáltam ellökni magamról, de megsem lehetett mozdítani. — Maxie.. — kérleltem, becézgetve.
- Maxie? Azt hiszed, hogy ezzel megvehetsz? — lassan a fedetlen mellkasát is nekem nyomta.
- Gonosz vagy! — fújtam ki egy nagy adag levegőt amit kipréselt belőlem,
- Egy feltétellel szállok le rólad! — nézett rám komolyan.
- Most minden létező piszkos gondolat megfordult a fejemben.. — néztem gyanakvóan.
- Esetleg arról is lehet szó..
- Max! — csaptam a vállára. — Mondjad már! — vártam a mondanivalóját türelmetlenül.
- Szeretném ha elmennénk a városba, vihetnénk Bluet és.. — lassan elakadt majd, féltékenyen bámult rám. Én vigyorogni kezdtem ezen.
- És az egyetlen, de egyetlen aranyos kis öcséd? — szemeim körül nevető ráncok jelentek meg, próbáltam komoly maradni visszafogva a vigyorgásom.
- Igen, őt. — bökte ki végül.
- De előbb le is kell szállnod rólam. — pöcköltem meg az orrahegyét.
- Nem hiszem, hogy lefogok. — rázta meg a fejét, majd arcára egy perverz vigyor ült ki.
- Nincs türelmem hozzád.. — sóhajtottam unottan.
- Akkor keress, mert délnél hamarabb nem fogunk innen kikelni! — vadul az ajkaimra tapadt és tenyerét a pólóm alá csúsztatta. Kicsit eltoltam magamtól, Ő pedig sóvárogva nézte az ajkaim.
- Mi az? — nézett rám értetlenül.
- Mindig én vagyok alul! — néztem rá durcásan.
YOU ARE READING
𝚃𝚘𝚡𝚒𝚌 //𝙼𝚅 𝙸.//
FanfictionHedda Vettel élete teljesen felfordul miután megismerkedik az idióta Max Verstappennel... I. 2019. 08. 16. - 2020. 08. 11.