|| Monaco

3.4K 110 8
                                    

2019. Szeptember 5.
Monte-Carlo, Monaco

Fotózások tömegei után végre a szeretett emberemnél tudhatom magam. A szabimat együtt töltöttük spanyolországban. A nagy család is csatlakozott pár napra. A szünetemen a családommal és Sebéknél is voltam. De a pihenés mellett azért dolgoztam. Monacóba jöttem Maxhoz és egy fotózásra amire, reményeim szerint elfog kísérni. Tervben van az is, hogy Fabiant meglátogatom.

A bőröndöm fogókáját erősen szorítottam, miközben a tömeget pásztáztam a reptéren, keresve Maxot. Ahogy a fejem az egyik oldalról a másikra rántottam az arcomba csapódott egy kilónyi haj. De végül egy ismerős kar emelkedett a magasba, mire nagy mosoly terült el az arcomon. Max egy fekete feszülős pólót és egy azonos színű sport rövidnadrágot viselt. A bőröndöm magam után húzva siettem elé. Amikor eléértem a bőröndöm fogóját elengedtem és a nyakába ugrottam.

- Szia.. — mormoltam a nyakába. — végre itt vagyok. — sóhajtottam egyet és belepusziltam a nyakába.

- Itt vagy. — tolt el annyira magától, hogy lássa az arcom és egy hosszú "hiányoztál csókot" adott az ajkaimra. — Hiányoztál.. — suttogta az ajkaimra.

- Nekem is hülyém! — mosolyodtam el.

Leeresztett a földre és lábaim újra a talajt nyomták.

- Nos Drágaságom, induljunk! — rákulcsolta a nagy ujjait az enyémre, tenyerem szokás szerint elveszett az övébe. A bőröndöm megragadta és maga mögött húzva azt, indultunk el a kocsijához.

- Jól áll neked a pink bőrönd! — kuncogtam.

- Érted bármit Aranyom! — kézfejemre egy puszit nyomott.

Fekete Aston Martin autója várt minket a reptér parkolójában. A bőröndöm berakta a csomagtartóba. Előttem illedelmesen kinyitotta az ajtót és beszálltam a kényelmes autóba. Ő is így tett. A biztonsági övet becsatoltuk, Max izzította is a motort és már úton voltunk a nizzai repülőtérről a monacói házához. A rádiót bekapcsoltam és egy egész jó zene indult el benne.

Sofia Carson — Love is the name

We are gonna burn it up like rock stars
Go Nirvana in here
We're gonna set it out, tick tock
Life is a video game
And we could be in love oh, not like
See, I really don't care
I just wanna be right here
I just wanna be right here

Felfogjuk perzselni mint, a rocksztárok
Nirvana alakul itt benn
Kifogjuk engedni, tikk takk
Egy videó játék az élet
És lehetünk szerelemben, vagy nem úgy
Látod, nem igazán érdekel
Csak itt akarok lenni
Csak itt akarok lenni

- Szóval, itt monacóban lenne egy fotózásom, gondoltam elkísérhetnél. Persze, csak ha van kedved! — magyaráztam miközben figyeltem, ahogy vezet.

- Persze, hogy elkísérlek! — mosolyodott el.

Ah, we can rule the oceans
We can rule the world
We'd be the commotion, baby

Uralhatjuk az óceánokat
Uralhatjuk a világot
Lehetnénk a zűrzavar, bébi

A zene egyre jobban megfogott így halkan dúdolni kezdtem.

𝚃𝚘𝚡𝚒𝚌 //𝙼𝚅 𝙸.//Where stories live. Discover now