2019. Szeptember 20.
London, Egyesült KirályságLondonba küldtek egy e-magazin fotózásra. Egy online ruha shopban, mutatom meg magamon az adott darabokat. Ma megyek az egyik fotózásra. Tegnap érkeztem, Max Singapore-ban van a futam miatt.
A kávézóból jöttem ki, egy kávéval a kezemben. Mikor magam mögött becsuktam a kávézó ajtaját, a telefonom csörögni kezdett a táskámba. Gyorsan előhalásztam. A képernyőn a „Maxy" név jelent meg. Ettől egy mosoly terült el az arcomon és fogadtam a hívást.
- Kicsim? — kérdeztem, nevető ráncokkal az arcomon. Közben, gyalog elindultam az ügynökséghez.
- Unatkozok.. — sóhajtott, hallottam valami csörgést a háttérbe. — Gondoltam felhívlak.
- De ott éjfél van nem? — gyorsan áthaladtam a zebrán, amikor a lámpa zöldre váltott.
- De. — valami csámcsogó hang szűrődőtt át a telefonon.
- Te mit eszel? — hirtelen csend lett a vonal végén. Majd újra csámcsogni kezdett.
- Ne mond el senkinek! — suttogta a telefonba.
- Nem fogom. — forgattam meg a szemeimet.
- De biztos?
- Hallod, biztos! — förmedtem rá, ne húzza már az agyam ilyen korán.
- Jó oké.. — motyogta — Chipset eszek! — mondta ezt olyan büszkén, mintha maga se hitte volna el, hogy mit csinál.
- Azta! — csattantam fel — Ez de izgi! — húztam az agyát.
- Két hete nem chipzesztem, tudod mennyire hiányzott? És most találtam a hűtőbe..
- A hűtőbe chipset? — szemeim kikerekedtek és egy pillanatra meg is álltam, hogy átgondoljam, hogy a pilóták mégis mi a francot csinálnak ott, hogy a hűtőbe chipset raktak.
- Lando rakta be! Úgy hívták a chipset, hogy Carlito. — nevetett fel, én sem tudtam ezt nevetés nélkül kibírni.
- Anyám, de birka ez a Lando! — nevettem még mindig. — De mi lesz ha megtudja, hogy befaltad Carlito-t?
- Azt mondom neki, hogy bejött Hamilton és megfenyegetett vele, hogyha nem dobom ki beköp. De én térden állva könyörögtem neki, hogy „Ne Carlito-t ne!". Igen, ezt mondom majd neki! — nevetett.
- Szerinted el is hiszi? — az ügynökség előtt megálltam.
- Biztos.
Továbbá, beszélgettünk a napjáról és a szabadedzésről. Később, elköszöntem tőle, hogy kitudja magát pihenni, holnapra.
Miután leraktam a telefonom és visszasüllyesztettem a táskámba, fotocellás ajtóhoz sétáltam és kinyitottam azt. A portás hölgy mosolyogva fogadott, odasétáltam elmondani, hogy miért jöttem.
- Jó napot! Én Hed.. — a táskámba a telefonom újra csörögni kezdett. Megforgattam a szemeim majd ellöktem magam a pulttól. — Elnézést! — a nő biccentett, félre álltam és miután előhalásztam a telefonom felvettem azt.
- Lando! — motyogtam idegesen — dolgozok! — fújtattam.
- Nem hiszed el! — csattant fel ő is — a palid megette Carlito-t! — tisztán láttam magam előtt, hogy Lando idegesen artikulál.
- Csak egy kibaszott chips..
- Nem, Hedda! Ő nem csak egy chips.. — sopánkodott — Ő volt Carlito!
- Lando hagyjál már a hülyeségeddel. Épp dolgoznák.. — sóhajtottam.
- Ne hagyj itt Hedda! Carlito nélkül egyedül vagyok! — elnevettem magam, de ezt ő nem tartotta viccesnek.
- De most itt kell, hogy hagyjalak.. — Lando szomorkodni kezdett — de azért ne legyél depis! Majd Max szerez neked másikat.
- Őt nem lehet pótolni!
- Jól van Lando. De most tudod, hogy mennem kell..
- Jó. Azért szeretsz? — kérdezte elvékonyítva hangját.
- Persze, hogy szeretlek! De most tényleg megyek. Pussz! — megvártam még elköszön, majd kinyomtam a hívást. A telefont újra visszasüllyesztettem a táskába és a portáshoz sétáltam.
- Elnézést, szóval.. — támasztottam a könyököm a pultra — én lennék Hedda Vettel, itt van a modell azonosítóm! — toltam oda a papírt. A nő mosolyogva bepötyögte a gépbe majd intett a lift felé, hogy mehetek.
————————————————————————
Nagyon sajnálom, hogy ilyen lassan jönnek a részek, de a suli miatt a maradék életkedvem is elmegy. De iparkodok!❤️
YOU ARE READING
𝚃𝚘𝚡𝚒𝚌 //𝙼𝚅 𝙸.//
FanfictionHedda Vettel élete teljesen felfordul miután megismerkedik az idióta Max Verstappennel... I. 2019. 08. 16. - 2020. 08. 11.