~13❤️GOTTWICE (GxT)

543 32 2
                                    

hishhh,tak suka betul lah,macam ni setiap kali aku nak minum air je mesti dia selamba badak sumbu dia je minum air aku bongok betul! tak boleh jadi ni aku kena tegur dia kalau tak, hari ii lah dia minum air aku!"-kata sana dalam hati dan terus mendekati lelaki itu

woi!"-panggil sana

lelaki itu pun membuka earphonenya dan pandang sana tanpa riak..dan membuat muka apa!

kau pahal minum air aku! tak ada air ke!"-kata sana dengan geram

eh, mana aku tahu tu air kau sebab setiap hari aku nampak air tu dekat atas meja tu so aku minum lah"- kata lelaki itu dengan selamba..

hello kau buta eh? tak nampak aku ke yang duduk kat meja tu buta!"-sembur sana dengan kasar

woii!!,sedap mulut kau je panggil aku buta..eh aku ada nama lah!nama aku tuan mark!"- kata mark dengan geram..

suka hati aku lah! mulut aku!"-kata sana sambil bersilang tangan ke dadanya..

suka hati tangan aku jugak lah nak ambil air orang pun"-kata mark lagi

sana terlampau geram dan dia mengambil air dia atas meja itu dan dia tuangkan ke mark..terlejut berul semua orang yang berada di kantin itu termasuk mark..

padan muka kau ini balasan orang yang suka buat orang lain sakit hati"-kata sana dengan muka yang penuh evil..

kurang ajar punya perempuan kau simbah air itu dekat aku!,oh my god habis lah status hensem aku tercemar dan hancur sebab perempuan.."-kata mark dalam hati..dan cepat saja tangan mark meraih tangan sana dan secara spontan sana membalikkan dirinya..

woiii, siapa nak tanggungjawap ni"-kata mark sambil menujukkan jari telunjuknya kepada dirinya tang basah..

tch,uruskan sendirilah kau ingat aku babysitter kau haaa!lembap!lagi satu aku nak cakap dengan kau aku tak nak kau minum air aku lagi!"-kata sana dan terus pergi dari situ..

.

.

aku yang paling cantik dari mereka ~ nyanyi tzuyu di dalam tandas tetapi satu suara pemperhentikan dia nyanyi..

cantik ke?..belah mana yang cantiknya muka macam orang asli je.."-kata sinb selamba sambil mendandan rambutnya di cermin..

aku tak kacau kan,jadi kau jangan kacau aku.."-kata tzuyu ingin berlalu pergi dari situ tapi langkah dia berhenti lagi sekali..

tapi kau kacau hidup aku dengan jackson"-kata sinb dengan memandang tzuyu tajam di sebalik cermin..

tzuyu paling pantang kalau orang tuduh dia perampas and kait kan dia dengan orang yang dia benci..dan kacau kakak ii dia..

tzuyu menggenggam penumpuknya.. dna terus berpusing dan terbalikkan badan sinb menghadapnya..

aku tak kisah tau!kalau kau nak ejek aku ke nak hina aku ke tapi aku paling pantang orang kaitkan aku tuduh aku dengan dia punya namjachinggu..aku kata aku tak ada hubungan dengan dia aku kata tak ada lah kau ni tak faham ke bodoh!!!!!aku dah lama bersabar dengan kau..tau!!!lain kali kalau dah tau sayang jagalah orang yang gilakan tu dengan baik bodohh!!!tak de lah aku jadi mangsa bongok!!!ade otak tapi tak guna!!"-kaa tzuyu dengan geram dan menampar pipi sinb dengan kuat sampai berdarah bibir sinb..

kau ingat kalau aku dengar lagi sekali benda yang aku tak suka keluar dati mulut kau aku tak teragak ii nak gusti kau and hantar kau dekat ICU..kau ingat tau choi tzuyu takkan main ii dengan kata -katanya"-kata tzuyu dan berlalu pergi dari situ...

choi tzuyu!kau tunggu!"-kata sinb dengan geram....

.

.

eonni sana tak suka lah sekolah sini sana nak blah lah"-kata sana yang menundukkan mukanya...

haaah,momo pun tak suka sekolah situ..sebabkan cemburu buta kepala momo berbalut"-kata momo sedih

bukan kau punya kepala dah okey ke kan dah tak berbalut"-kata jeongyeon pelik..

yelah..cuma aku terkenangkan nasib aku"-kata momo lagi..

tzuyu pun dah tak tahan..tzuyu merayulah eonni tzuyu nak balik duduk kat london balik"-kata tzuyu dengan muka yang penuh dengan merayunya..

eonni pun tak tahan tapi..."-kata jihyo terputus bila nayeon potong kata iinya

tapi apa jihyo...eonni tak sanggup tengok diorang tersiksa"- tambah nayeon..

haah eonni chayeong suka sekolah sini tapi tak sanggup lah kumpulan kita asyik kena kacau"-kata chayeong pula..

baiklah eonni akan cuba tanya eomma"-kata jihyo dengan wajah yang terpaksa senyum..

wo,wo!!!...gembira nampak..!"-kata sinb

yelah..mana tak gembiranya lepas dah rampas boyfriend orang lepastu nak try jadi pembunuh pulak!"-kata umji dengan muka yang selamba..

eh,setan boleh tak korang berambus sebelum angin aku datang"-kata jeongyeon sambil mengetuk meja..kejadian itu membuatkan orang lain memandang kearah mereka...

kau patut berambus dari sekolah ni..korang tak layak lah dah lah perampas bodoh!!!"- yuju pula dengan muka yang penuh dendam..

kau kata apa tadi!!"-jata jeongyeon separuh menjerit dan tzuyu memperhentikan pelakuan jeongyeon...

sabar eonni...kita tak boleh layan orang gila nanti kita pun terikut sama gila macam diorang"-kata tzuyu dengan tenang..

woi!!...mulut tu berapa lama eh tak cuci haaa!!!!kurang ajar kau kan!!"-kata yerin dengan muka yang serius..

sekarang ni siapa yang kurang ajar dulu..datang main serbu orang tengah makan"-kata mina pulak..

hey!,perampas kau diam eh!"-kata yuju..

dan tzuyu terus menampar muka yuju..dan semua yang berada di situ terkejut dengan pelakuan tzuyu...

tak payah nak tunjuk samseng boleh tak!?..korang tak kenal lagi kitaornag siapa..so better you shout up ok"-kata tzuyu dan berlalu pergi dari situ...

dan kumpulan twice pun mengikuti tzuyu...

bersambung...

haaaa chapter kali ni ok x?...

harap korang semua terhibur dengan drama mereka semua ni...

harap korang semua terhibur dengan drama mereka semua ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now