momo pov;
kepala terasa berpusing.dan aku terus memegang kepala aku yang sakit..dan mata aku celik sedikit..
"aku dekat mana ni? "
"kenapa tempat ni terlalu gelap?"dan aku melihat kekiri dan kekanan..kosong! tiada orang! seperti aku dikurung disuatu bilik gelap..
baru aku teringat! mingyu!
"mingyu!!!!!" jerit aku dengan kuat..tapi tiada sahutan..dan baru aku perasan kaki dan tangan aku diikat di kerusi yang aku duduk ini..
aku cuba! untuk lepaskan diri aku dari tali yang terlalu kasar dan boleh merosakkan kulit aku yang putih mulus campur lembut begini..sempat lagi aku perasan..
"tolong!!!!!"jerit aku lagi sekuat-kuat hati aku tapi tiada sahutan dari luar sana..
adekah aku akan terperangkap disini selama-lamanya?
tapi siapa yang culik aku?ingin sahaja aku putus asa untuk keluar dari tempat yang gelap dan asing bagi aku ini..tiba-tiba sahaja pintu dibuka oleh seseorang....
terus cahaya dari luar masuk kedalam bilik yang gelap ini..mataku tiba ii sahaja terkecil kerana cahaya yang menembusi dari pintu itu..
"dah sedar? tuan puteri?" soal seseorang aku tidak kenal langsung siapa dia..dan dia memakai topeng dimukanya,memakai topi hitam dan hoodie hitam..semuanya lengkap hitam..dan dia lelaki..
"k..kau siapa?" dengan tergagapnya aku menanyakan soalan kepadanya..hati aku sekarang seperti ombak laju yang berdenyut..rasa takut mula menjalar kediri aku..tapi aku harus kuat untuk diri aku..
"siapa aku? well aku rasa kau tau siapa aku!"kata lelaki itu sambil mendekati diri ku..aku boleh nampak dia tersenyum sinis padaku..kau ingat aku ade masa nak fikir! ish laki ni!
"aku tak ada masa nak fikir! sekarang! kau bagitahu aku! kau siapa! sial!!!"jerit aku sekuat hati..puas aku! itu yang aku rasakan sekarang! sakit!
"btw aku ialah masa silam yang kembali untuk membalas dendam"kata lelaki itu lagi dan dia terus mengambil "sesuatu" dari belakangnya.
dan aku terasa sakit sangat dikepala aku..bisa!
pabila aku kesat aku nampak darah ditangan aku!
kerana terlalu sakit sangat mata aku pun kembali gelapand momo pov;
..
..
momo"panggil jeongyeon sebaik sahaja dirinya bangun dari tidur,sambil menguap..
mana pulak dia ni"kata jeongyeon lagi dan dia terus bangun dari tidurnya..
eh? ade surat?"dan terus jeongyeon mengambil surat yang berada di atas meja momo...
terbeliak mata jeongyeon apabila baca surat itu....
lah ni bukan surat post semalam ke"kata jeongyeom dengan tenang dan terus mengambil tuala untuk membersihkan dirinya terlebih dahulu..
sabar ye buat reders semua*
.
we korang nampak momo tak?"soal jeongyeon pada adik beradiknya yang sudah berada di caffe..bukan momo roommate kau ke? apesal tanya kita orang"tanya nayeonnpada jeongyeon yang duduk disebelahnya..
aku tak nampak momo dari aku bangun tido tadi,and katil dia kemas je.."terang jeongyeon pada mereka..mereka semua mengangguk..
aik,peliknya selalu eonni tak pernah macam ni"kata sana pula dan dianggukkan oleh tzuyu disebelahnya..
tiba-tiba satu tangan menepok meja mereka..
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfic"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...