di club ni agak bising jadi momo terpaksa menutup telinganya yang ingin bernanah tu...
dia masih lagi sedang mencari kelibat yugyeom tapi masih lagi tidak jumpa..
ish,tiang karat ni!!,dia ni nak main ii ke apa dengan aku!..siaplah kalau aku jumpa dia memang makan kuali d.o lah jawapnya"-kata momo dengan geram...
tetapi satu tepukan di bahunya membuatkan dia terkejut dan terus melatah..
oh!,nora anjing kesayangan jj berak tak basuh!"- teruk benor melatah momo ni...ish iii...ok berbalik pada cerita..
setelah momo perasaan apa yang dikata dia terus menutup mulutnya...
ish,kenapalah terok sangat aku melatah ni.."-kata momo dalam hati sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal..
momo!"-panggil seseorang..
eh!tiang!..haa mana wallet aku?"-tanya momo si tiang maknae..tetiber...
apa kau cakap ni!?"-tanya yugyeom pelik..
chop!...sekarang aku yang pelik macam mana kau tak tau sedangkan kau yang suruh aku datang sini!"-kata momo api yang kini sudah ditahan mula marak!.
sejak!,bila pulak aku suruh kau datang sini!..aku nak meses kau pun tak ada nombor"-kata yugyeom
habis siapa yang meses aku suruh datang sini..?"-tanya momo lagi
belum sempat yugyeom jawap satu suara terlebih dulu sudah menjawap pertanyaan momo..
aku!"-kata seseorang di tepu mereka..
dan mereka berdua lantas memusing belakang...alangkah terkejutnya bila dia nampak eunha ada di belakang...
kau!..yang panggil aku!!...oh ye!,aku faham sekarang korang berdua dah sepakat lah ni nak buat something dekat aku.."-kata momo tidak percaya..
oh,pembetulan bukan aku..tapi dia yang nak buat something dekat kita.."-kata yugyeom
eh,boleh diam tak!...sebelum aku acu pistol ni dekat korang baik korang diam.."-kata eunha sambil mengeluarkan pistol itu.didalam poketnya...
dan mereka berdua sangat terkejut nak buat apelagi jalan ade satu iaitu hanya diam..
sekarang ikut aku!"-kata eunha lagi dan mereka berdua hanya mengikuti kemana sahaja eunha pergi...
eh!,aku tak nak masuk kereta kau!..aku nak balik!!"-kata momo dengan tegas..
sebelum aku tembak kepala kau bagi berlubang baik kau ikut sahaja apa arahan aku nak bagi dekat kau!"-kata eunha lagi dan terus tolak mereka berdua kedalam kereta..
eh,aku boleh biarkan kau berkasa dengan aku tapi kalau kau berkasar dengan momo lagi kau akan tahu apa nasib kau nanti"-kata yugyeom seperti memberi peringatan kepada eunha..
momo tang mendengar kata ii dari yugyeom seperti terharu beranpur terkejut..seperti hati ini telah di usik..menyempat kau ye momo..
ohye!,kita tengok siapa hormat siapa"-kata eunha sambil tersenyum jahat..
.
.
.
ish,dah pukul 12 lebih dah tapi eonni masih lagi tak balik!"-kata sana dengan nada yang risau..
tulah eonni pun risau jugak macam mana kalau momo kena"-tidak sempat jeongyeon menghabiskan bicaranya jihyo malah memotongnya..
jangan fikir bukan ii lagi sekarang apa yang kita patut buat ialah report dekat polis"-kata jihyo dengan wajah yang terlalu risau..
dahyun nak pergi rumah got7"-kata dahyun dan terus keluar belum sempat menutup pintu twice pula berbicara..
kami ikut!"-twice..
bersambung...
hai korang sorry pendek untuk chapter kali ni...sebab author tak ade idea lagi...abd sorry kalau merapu dan tak best..
eunha nak bawak momo dan yugyeom pergi ke mana??????
cube teka radersssss semua!!!???????????????????????????????????????????????
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fiksi Penggemar"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...