53~❤️GOTTWICE(perkara sebenar)

394 22 25
                                    

what!!!you tampar muka i!!!"kata sinb suaranya lebih kuat dari bambam tadi...sampai bodyguard dekat luar yang tengah tido pun terbangun...

buta ke apa? habis apa yang melekat dekat pipi kau tadi!"sempat lagi bambam memerli sinb...ingat perempua je boleh perli laki pun boleh lah!

you! ni dah kenapa!"kata sinb kepada jackson sempat lagi dia menjeling kearah bambam...haih nak kena ni!

kau tu! yang kenapa! dari dulu memang patut aku tak boleh percayakan kau!"marah jackson dengan tegas tetapi perlahan...boleh didengari oleh sinb seorang sahaja...

masaalahnya,you yang cari pasal dulu! ikutkan hati i sebenarnya dari dulu lagi i dah bagitahu...because why i saya you! i tak nak you tinggalkan i"kata sinb berubah manja dan menyapu lengan jackson dengan lembut..

gelinya"sempat lagi seungkwan berkata begitu dengan membuat muka jijik...memnag pun..

kau jangan berani sentuh aku!"kata jackson sambil menepis tangan sinb yang berada di bahunya...

why!! i girlfrend you!!"tiba ii sahaja sinb menjerit tak tentu pasal...she is psycho!

kita putus!"kata jackson dengan selamba dia ingin melangkah pergi dari situ tapi satu suara membuatnya gugup...

jangan nak tukar topic jackson! betulke! apa yang sinb katakan tu!"kata tzuyu dengan serius,hatinya kini memuncak...kalau betulah apa yang dikatakkan sinb itu mati lelaki in dikerja kan..

jackson terdiam...bingung dibuatnya...apa yang dia mahu jawap???

eh! kau percaya perempuan murah tu!"kata youngaje dengan tiba ii...sentiasa backup adik...tapi mulut tu jaga okey!

ofcourse no! tapi aku nak jugak dengar pada mulut tuan punya badan!"kata tzuyu dengan sinis! cukup sinis...anginnya sudah berombak seperti ombak...

kitaorang ihklas kawan dengan korang..better jangan dengar cakap perempuan ni"jawap jackson dengan wajah yang susah untuk diungkapkan...

no!! dia menipu!! kau tau dia plan untuk nak buat kau jatuh cinta!!eh jujur je lah!! tak guna pun kalau kau tipu! kebenaran itu akan ada jugak!" kata umji yang sudah lama berdiam diri...ambik kau...

be....betul ke?"kata jihyo menahan sebak...semua permainan takdir...dan apa lagi yang akan terjadi!! lepas ini...

aku cakap betul ke!!!!!!!"tanya mina pula tapi dia bertanya sambil menjerit penumpuk kedua ii dia dipegang kemas...

perkara itu membuatkan semua terkaku...apa dah jadi ni majlis yang sepatutnya gembira menjadi majlis yang dipenuhi dengan dendam dan kesedihan...

tetapi got7 masih lagi diam tidak berjawap...mereka menundukkan kepala mereka...

aku kata jawap!"kata tzuyu pula suaranya kelihatan menahan sesak yang teramat sakit...dia kesian pada jihyo...

masih diam lagi...

oh diam maknanya! betul lah kan!"kata nayeon pula matanya sudah berair mukanya sudah pun give up dengan permainan ini semua...apa lagi seterusnya yang akan menimpa mereka semua...

let me explain, memnag kitaornag rancang untuk mempermainkan hati korang dan pura ii kawan tetapi sebenarnya tak! tapi percayalah yang sekarang kami ihklas kawan dengan korang dan cinta"kata jinyoung sedikit mukanya bersalah perkataan cinta matanya berpaling kearah nayeon...

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now