betul ke? keputusan eonni buat ni!"tanya tzuyu dengan perasaan yang marah..
betul!,eonni tahu apa yang eonni buat!..."kata jihyo dengan tegas..tak boleh lembik sangat lagi ii dengan si maknae..
tzuyu hanya menahan perasaan yang marah bercampur...
okey!,hear!..takkanlah selama iinya kita nak bermusuhan dengan diorang!,tzuyu cube fikir...kata nak berubah tzuyu!"kata nayeon dengan tegas
tch,tzuyu takkan pernah berubah!!!prangai tzuyu akan selama-lamanya macam ni!!!" jerit tzuyu dengan kuat
tzuyu!,sape ajar jerit dekat eonni macam tu!,haaa!!..jangan nak ikutkan hati sangat boleh tak!!..ey!kalau tak ada got7 tu dah lama lah aku ni mati!!!!"marah momo pulak dan semua disitu diam tapi panas dihati tzuyu makin membara..
ouh!,baru tzuyu tahu sekarang ni eonni ii semua dah jatuh hati dengan si got7 tu!!"tengking tzuyu
tzuyu,please jangan biadab dengan kami!!" marah mina pula dengan tzuyu
ada kau kesah!!..aku tak kesah langsung!!!,sekarang korang kalau nak buat urusan kornag buat dan aku takkan pernah masuk campur apa yang korang nak buat!dengan life bodoh korang!!..dan lagi satu korang jangan bussybody dengan aku punya urusan!!!faham tak!!"tengking tzuyu lagi pada eonni iinya
kau memang tak pernah nak bersyukur!!..kau sama je lah macam adik yang tak kenang budi!!!eh,kau tau tak!!!selama ni muka!!ni" tunjuk dahyun pada nayeon dan jihyo
muka ni!!!!! ni lah yang selalu bangga dengan kau!!!..yang selalu ambik perhatian terhadap kau tzuyu!!..yang selalu sanggup buat apa ii sahaja demi adik dia yang "tersayang" kau tau tak!'!!kau lah yang paling sekali jihyo dan nayeon sayang dari kitaornag!!semua!!!!..tapi pernah ke kau ambil peduli pasal mereka!!!kau hanya tahu kesah pasal hati kau!!!diri kau!!!!perasaan kau!!!!kau tak pernah ambil kisah,pasal eonni eonni kau yang selalu bimbang tentang diri kau!!!kau cakap dekat aku sekarang!!!!eonni mana tak sayang adik dia!!!!eonni mana sanggup buat adiknya menderita!!!eonni mana yang sanggup lukakkan hati adiknya!!!kau cakap dengan aku sekarang!!!!!eonni mana!!!!!!!" jerit dahyun tambah nangis dengan terisak isak...
hati bagaikan pecah bila dengar sahaja tzuyu berkata begitu kepada eonni...
habis!!!,eonni pernah ke tahu!apa yanga ada dalam hati tzuyu ni!!haaa!!!!eonni pernah ke tahu!!!!
eonni nak tahu satu perkara! tzuyu kata macam tu sebab tzuyu sayang eonni eonni tzuyu!..tzuyu sanggup gadaikan nyawa tzuyu demi untuk eonni eonni...tzuyu cakap macamtu sebab tak nak tengok eonni kena kacau dengan gfriend!!!tzuyu tak sanggup nak tengok eonni gaduh setiap hari dengan mereka!!..tzuyu tak nak sekali pun walaupun setitis air mata sekali pun tzuyu taknak!!jatuh kat pipi eonni...
tapi kalau eonni semua anggap tzuyu pentingkan diri teruskan tzuyu tak terasa..tapi tzuyu nak eonni ingat jangan sesekali putuskan hubungan persaudaraan kita!"kata tzuyu sambil menangisdan merekapun berpeluk...
kalau tu keputusan boleh buat eonni semua happy tzuyu terima"
.
.
.
tuan,ade orang telefon" kata pembantu rumah
ouh ok"kata tuan kim
hello~tuan kim(bapak twice)
aku nak bagi peringatan dekat kau!,yang anak ii kau dah tak selamat sekarang!~
yak!,kau siapa? tiba ii kau sebut anak ii aku pahal!~ tuan kim
aku,ialah ornag yang akan balas dendam,untuk orang yang macam kau!..dan kau kena ingat nyawa anak kau ada di tangan aku sekarang!~
panggilan tamat_
hello hello,tak guna!!!"jerit tuan kim tiba ii serangan jantung mula menusuk jantungnya..
sayang!!!"jerit puan kim terkejut bila nampak suaminya pengsan terbaring di tempat telefon..
pengawal!!!!cepat!!!cal dokter sekarang!!!!isk isk,abang bertahan...." nangis puan kim sambil memeluk suaminya..
.
.
.
.
.
eonni rasa tak sedap hati lah!"kata momo tiba ii
tak sedap hati macam mana tu!?"tanya chaeyeong pula kepada momo
pasal eomma dengan appa!"kata momo lagi...
kenapa dengan mereka?"tanya tzuyu sambil mendekati eonninya
eonni,tak tahu tapi eonni rasa ada sesuatu berlaku pada diorang"kata momo ingin sahaja dia nangis tapi dia menahan..
eonni,jomlah kita balik sekarang!!!"desak tzuyu kepada jihyo..
haahlah eonni,dahyun risau"kata dahyun...
eonni.......
bersambung...
adekah penjahat itu akan mendapatkan mereka dan menjumpai mereka??????
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...