57~❤️GOTTWICE(meses)

324 24 2
                                    

we aku rasakan macam tak sedap hatilah,nak balik korea"kata jeonghan tiba ii memecahkan kesunyian diantara seventeen..

alah,itu cuma perasaan kau je lah.."kata scoups tidak percaya dengan kata ii jeonghan...

tapi,aku memang ras atak sedap hati lah"kata jeonghan seperti menegakkan kebenaran..cehh dah macam joshua pulak..

itu kan cuma firasat kau je kan?" tanya minhao/the8 pada jeonghan pula sambil melipat bajunya...

dan jeonghan mengangguk...

jadi itu cuma firasat je...kadang-kadang firasat ni tak betul jugak"kata minhao lagi ingin meyakinkan jeonghan...

yelah"kata jeongha sepatah...

we korang ade nampak mask aku?"tanya jun pada mereka bertiga yang elok melipat baju untuk masuk ke bagasi..

tak,kenapa?"tanya scoups pada jun nampak gelabah semacam...

ouh,tak pe lah..aku nak keluar sekejap nak beli mask baru.."kata jun dan terus pergi dari situ...

penting sangat macam nyawa"perli vernon yang mendengar perbualan mereka tadi...

.

.

.

.

.

.

eonni,eonni nak apa ii tak?sana nak pergi beli makanan"tanya sana sambil mengambil beg disisinya..

ermm,eonni nak air masak and gula-gula je lah"kata momo yang sedang bermain phone itu..

okey,eonni takecare tau.."pesan sana pula pada momo...cuma risau jadi apa ii pada momo...

dont worry"balas momo dengan senyuman...dan sana terus keluar dari muka pintu dan berjalan menuju kedai yang terdekat disini...

eonni!!"kata tzuyu dengan ceria sambil menolak pintu wad momo...

eh,mak kau hijau! ish, hei tzuyu lain kali ketuk lah dulu..tengok eonni dah melatah" marah manja momo pada tzuyu sambil berkerut dahi...

alololo,tak comel lah eonni buat muka macamtu..ni mana sana?"tanya tzuyu yang sedari tadi sana takde pun diwad momo...kerana sana menghantar meses yang dia akan teman momo malam ni..

ouh, keluar beli barang"kata momo dengan singkat yang tengah sibuk bermain phonenya...

ouj,bawak cenderehati lah kot..yang eonni ni tak serupa macam orang sakitlah,dari tadi main phone je...ke? ada pakwe?"tanya tzuyu bertalu-talu geram pulak diri dipinggirkan...

ish,lambat lagi nak couple..and takkanlah orang sakit sentiasa je nak baring atas katil letihlah"kata momo sambil berdecit..

haih,baring pun letih"kata tzuyu lagi..sambil duduk disebelah eonninya..

haah,letih sangat...and mana mereka semua?"tanya momo pulak pada tzuyu..

siapa? mingyu?"tanya tzuyu balik dengan selamba sebut nama mimgyu aip..

eonni, tak cari dia lah! eonni cari twice..mana mereka?"tanya momo balik...kenapa soalan dibalas soalan ni??

ouh,diorang tengah kemas barang tzuyu,sana and eonni dan kemas barang diorang sekali...and lagi satu eonni..jangan terlalu bencikan mingyu nanti lama ii rindu!! cia cia cia"sempat lagi tzuyu memberi pickupline pada momo..

ish,tak kuasa eonni nak rindu dia..dari rindu dia bail eonni rindu eomma"kata momo dengan tidak sedar air muka tzuyu berubah...

eh?,kenapa dengan tzuyu ni? eonni ada salah cakap ke?"tanya momo sambil memegang tangan tzuyu risau dirinya kepada adiknya..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now