we korang,boleh ke? kita bawak eonni pergi ke korea..sebab waktu cuti kita pun nak dekat habis.."tanya dahyun pada ahli twice
betul jugak tu..."kata jihyo setuju dengan cadangan yang diberi oleh dahyun...biasalah orang kaya minta apa je petik jari!
setelah beberapa hari momo di hospital masih lagi tidak sedarkan diri tetapi banyak perubahan oleh momo semejak beberapa hari ini...kin mereka boleh melawat momo kedalam...
dan keadaan momo sudah stabil tetapi hanya tunggu momo sedar je dari mimpi yang lena...
pasal got7 mereka kini dirumah mereka..sejak peristiwa pahit itu berlaku got7 tidak langsung menjenguk atau menanya khabar mengenai momo...kejam!
kini jihyo cuba untuk melupakan jb dan dia ingin move on...kumpulan gfriend pula semenjak kejadian tu mereka balik ke korea..takut ke?
ahli straykids dan seventeen setia menemani twice disini..yelah sekarang mereka dah jadi kawan tetapi hubungan chaeyeong dan hoshi????
.
.
.
.
korang serius ke?,nak teman kitaorang dekat sini?"tanya mina pada straykids dan seventeen..ingin meneman mereka sampailah waktu cuti habis dan kembali ke korea semula..
ofcourse lah...kitakan kawan"kata felix lagi ingin memberi kata ii semangat..
eh,jap straykids korang bukan kitaorang punya bodyguard ke?"tanya chaeyeong pula...amboi bodyguard sahaja..
aik,takkanlah jadi kawan pun tak boleh?"tanya jisung..pada mereka..
tak salah pun..."kata chaeyeong dengan hadiah senyuman yang diberi oleh mereka...
saya rindukan awak chae"kata hoshi didalam hati...dia sangat mencintai wanita ini...dia terpaksa memutuska hubungan kerana sowon mengunggut untuk membunuh chaeyeong..siap sumpah lagi tu!
dengan keadaan yang regang sedikit tiba ii sahaja dokter dan juga nurse berlari kearah wad..tetapi yang buat mereka semua musykil itu wad momo!
ke...kenapa dengan keadaan momo" tanya nayeom tergagap..tidak sanggup mengetahui apa yang terjadi pada momo..
jangan kat mo"tidak sempat tzuyu habiskan cakapnya dokter sudah keluar dari wad momo berada...
dokter kenapa dengan eonni saya"tanya jihyo pada dokter itu..dokter itu tersenyum lega..
pesakit,sudah pun sedarkan diri..kami pun terkejut kerana pesakit dijangka sedar pada minggu hadapan tetapi memang tidak dijangka kan"kata dokter itu dengan senyuman yang cukup gembira tanpa melengahkan masa dokter itu meminta diri untuk pergi..
dengar penjelasan dokter terus semua orang tersenyum gembira..sambil melompat ii lagi tu...
dan semua ahli segera masuk bilik momo yang besar itu maklumlah vvip..
eonni"panggil sana sedikit kuat dan segeran menghampiri momo dan memegang tangan momo..
momo pun membuka matanya sedikit dan satu garisan terletus dibibir momo..
eonni,kitaorang rindu eonni tau"kata mina pula yang berada di sebelah kanan momo manakala sana berada di sebelah kiri momo...
momo,jangan buat kami risau lagi"kata jeongyeon dengan pilu leganya hatinya setelah tau momo sedar dari tidur yang lama..
momo,tau kitaorang tunggu momo lama tau..sampai si mingyu ni haa makan tak selera mandi tak basah hati sentiasa resah" kata joshua dengan gelaknya...memori kembali pusing muka mingyu sangatlah tak terurus..
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...