~14❤️GOTTWICE (pecah rahsia)

544 34 4
                                    

kenapa lah diorang asyik cari pasal dengan kita"- kata tzuyu sedih..

diorang nak sangatlah tu kita jadi perangai macam dulu ii"- kata momo dengan selamba dan mengingati kisahnya yang dulu

semua member twice memandnag momo...

opsss!!"-kata momo yang baru sedar dengan perkataanya tadi sambil menutup mulutnya..

ok apa kata kita sabar je dengan diorang and then kalau diorang dah main kasar dengan kita..apa lagi the member evil is comeback"-kata jihyo dengan senyuman yang penuh makna..

aku dah lama comeback"-kata tzuyu dengan muka yang serius..member twice semua terkejut..patutlah selama ni sejak kebelakangan ni tzuyu asyik serius jerr,rupanya the evilmaknae dah comeback...

kenapalah kita dilahirkan banyak musuh"-kata chayeong mengeluh dan penat dengan semua ini..

bukan apa mereka mahu ubah diri mereka dan ubah hidup mereka untuk menjadi orang yang lebih baik..mereka dah penat dengan semua ni..

eh,kenapa kita masih tak jumpa lagi eh?"-tanya jeongyeon tiba ii

tak jumpa apa? buah hati?"-tanya mina yang dah lama berdiam..

bukanlah ngok!!"-jeongyeon mengetuk kepala mina..

woii!..sakitlah"-kata mina yang sedang menyapu kepalanya yang sakit..

ishh,kau ni..pasal anak kawan mama"-kata jeongyeon..

haahlah,tapikan dari segi got7 tu perangai diornag sama apa yang eomma bagi tahu kita"-kata jihyo lagi..

takkanlah tu diorang..kalau macam tu memang sampai matilah tzuyu tak nak tolong"-kata tzuyu selamba kemarahannya yang tadi tidak hilang lagi..

errr,sebenarnyakan korang"-kata momo tiba ii

kenapa?"-tanya dahyun tidak faham..

errr,sebenarnya diorang tulah yang kita kena tolong"-kata momo rasa bersalah pula turun kehatinya kerana dia dan nayeon sembunyikan perkara ini pada mereka..

o m g!"-kata jeongyeon terkejut apa yang dikatakan momo

seriuslah momo"-kata mina menanya lagi

iaaaaaa"-kata momo lagi

mana momo tahu?"-tanya jihyo pula pelik kenapa dia perlu sembunyikan hal penting macam ni...

momo menunjuk ke arah nayeon dan nayeon acah ii buat tak tau..

eh korang bunga tu cantikkan"-kata nayeon menukar topic

eonni,please jelaskan?"- kata sana pula

hmph,oklah tu eomma bagi gambar diorang dekat eonni"-kata nayeon..

ooo,tapi kenapa eonni nak rahsiakan hal macam ni?"-tanya dahyun

sebab,eonni takut kalau korang tau diorang tu anak kawan eomma korang tak nak tolong"-kata nayeon rasa bersalah pula kerana merahsiakan hal begini..

tapi kenapa?!!!!"- kata twice

sebab eonni kesian"-kata nayeon separuh membisik..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now