42~❤️GOTTWICE(sepupu)

335 21 0
                                    

ahhh!!!,kau datang tak bagitahu!!"jerit nayeon seperti orang gila,yelah mana tak gila sepupu datang dari london tak bagitahu diorang..

tch,aku ingat ape tdi"kata tzuyu dengan angkuh,dia memang kurang suka pada lisa..nak tahu sebab ape???

flashback 13 tahun lepas...

waktu ni mereka 4 tahun..

lisa,awak nak tahu tak.?"tanya tzuyu pada lisa yang sedang bermain masak ii

ermm,tahu ape?"tanya lisa dan terus memandnag tzuyu..

awak,nak tahu!!,yang tita ate tuka teteorang ni"kata tzuyu denagn pelat..lisa menggelakkan tzuyu kerana tzuyu pelat percakapannya..tapi tidak dengan lisa dia cepat belajar..

ish,!! awak ni pahal gelak kan taya!"marah tzuyu

hahaha,pelat!!,pelat!!!"ejek lisa pada tzuyu..

ishh,awak ni jahat lah!!taya tak nak kawan dengan awak!!"marah tzuyu dan berlari pergi dari situ..

end flasback;

oh,hai tzuyu" pamggil lisa dengan ramah..

eh,macam ade beruk dari london panggil aku" perli tzuyu tanpa memandnag wajah lisa..tetapi perkara itu membuat geli hati lisa lalu lisa ketawa..

asal,kau ketawa dia perli kau kot"kata mina pulak pelik dengan sepupu sorang ni..

hahaha,dia...hahaha...d..dah tak
pelat!!,hahahah"gelak lisa terbahak-bahak sambil memegang perutnya..

what!!,the f*c*k" carut tzuyu dan terus masuk kedalam kereta..malas mahu layan sepupu gila dia tu..perkara dah lama pun diungkit..benci!!..

eh,dah lah tu jom..balik aku dah penat..nanti kat rumah je lah sambung.."ajak nayeon sambil menarik tangan lisa..

nanti,bila dah sampai rumah..kau nak makan apa ii cakap jerr,biar jihyo dengan momo masak"kata mina dan terus menuju ke arah kereta berasama nayeondna lisa

sedap,mulut kau je kan!!"kaa jihyo dengan perlahan sambil membuat wajah kesal kearah mina..

tapi,aku ada urusan penting"kata momo dalam hati..tanpa banyak fikir dia mengikuti yang lain masuk kedalam kereta..tetapi masa sedang tunggu mereka masuk momo menangkap suatu manusia yang dia sangat kenali..

tak lain,dan tak bukan yugyeom..ya sekarang ni dia sedang ketawan dengan adik beradiknya...macam mana dia ingin bersemuka depan yugyeom..

dan tanpa melengahkan lagi wkatu dia pun masuk kedalam kereta..
.

.

.

.

.

yugyeom,macam mana hubungan kau dengan momo?,berjalan lancar?"tanya jackson tiba ii bukak topic pasal perempuan tu pulak..

ish,kau ni tak ada perkara lain ke nak tanya!,aku naik bosanlah macam ni hyung"kata yugyeom sekarang moodnya bad kerana disebutkan nama momo

alah,bukan kau cintakan dia ke?"tanya jackson lagi sambil merangkul bahu yugyeom..

yes,i love her,but i hate her"kata yugyeom dengan wajah yang sukar ditaksirkan..

what your mean?,aku tak kira kau kena juga melamar dia jadi gfriend kau!,kalau tak hancur"kata jackson berlalu pergi dari situ..yugyeom hanya menggelengkan kepalanya dengan sikap hyungnya itu..

aku,tak pasti dengan hati aku!,aku tak tau sama ada aku cintakan kau ataupun dia"kata yugyeom dalam hati sambil meningatkan kejadian yang lepas...

.

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now