47~❤️GOTTWICE(anak angkat)

321 22 9
                                    

eh,aku harap plan kita berjalan lancar"kata bambam memecahkan sunyian...di dalam kereta yang mereka naiki...

haah,harap korang boleh cipta kenangan korang bersama"sambung jisung sambil tersenyum...

gomawo,kalau tak ada korang plan kitaorang mesti tak jadi" kata jb mengucapkan terima kasih pada skz kerana menolong mereka..yelah tanpa skz rosak plan mereka...

you are welcome...and macam mana payment kami?"tanya bangchan sambil tahan gelak kerana tidak tahan melihat muka got7 yang blur dan ternganga tu..

oh,korang buat bukan ihklas lah?"soal jackson smabil mengangkat sebelah keningnya dan memandang bangchan..

hahahahah.."gelak bangchan hati yang geli tidak dapat ditahan lagi terus terbahak keluar..

got7 memandnag pelik kearah bangchan..sedangkan yang lain hanya tido,main phone..memang dah terbiasa dengan perangai gila bangchan tu..

aik,apasal kau gelak?ke kau dah!,tak betul?"soal jinyoung tisau dia dengan bangchan ni..

hahaha,korang ni tak boleh bezakan eh? gurau dengan serius!hahah" kata bangchan dan sambung gelak lagi...

dan got7 hanya berdehem acah ii cover malu...

maksudnya korang ikhlas lah?"tanya youngjae pula masih kurang mengerti dengan maksud bangchan..itulah yugyeom suruh korek telinga tu bagi dengar tak nak!nak jugak tunggu pekak!

iye!hahah"gelak bangchan makin kuat dari tadi membuat got7 malu..

dah lah tu!,jatuh maruah kitaorang"sempat lagi yugyeom memikirkan pasal maruah..setakat gurua je pon..complicated sgt lah yugmie ni...

.

.

.

eomma,kami balik!!!"jerit nayeon teruja dan terus mencari kelibat eomma dan appanya...

tapi tak ade sahutan!

aik,peliknya selalu petang ii macam ni mereka ada"kata momo risau dengan eomma dan appanya...

eomma appa!!"jerit jihyo pula tapi tiada satu sahutan...

rumah ini seperti tiada penghuni..

eh mana bibik?"tanya tzuyu pula sambil keluar dari dapur..

ouhh,baru aku perasan pengawal pun tak ada kereta kat luar pun tak ada!" kata chaeyeong pada mereka mukanya seperti risau..ada sesuatu ke yang terjadi..

weyyh,ade surat"kata jeongyeon menunjukkan surat itu pada mereka...

dan dahyun pun membacakan surat itu..

"hye,anak ii eomma...eomma tahu kamu semua akan cuti pada semester nanti dan nak buat suprise untuk eomma dan appa...

tapi,eomma minta maaf sayang eomma dan appa perlu pergi dari sini sekarang keluarga kita dalam bahaya...appa kena serangan jantung jadi eomma bawak appa buat rawatan di jepun dan eomma,

dan masukkan semua duit di dalam bank kami semua jadi...tiada sesiapa tahu kami dekat sini kecuali bibik dan pengawal...kalau korang semua ingin datang sini...tolong jangan!

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now