special part❤️♥️(iii)

489 27 10
                                    

weehh,itulah rumah pondok buruk tu..ish,ish masih tak berubah lagi ye..diorang tak ada bajet ke nak sorokkan mereka dekat rumah lawa sikit..letaklah swimming pool ke..kan shok..apolah seventeen ni bawak lari momo pun bawak lah dekat tempat cantik sikit"mulah dah bambam bebel..dengan topic merapu campur tak masuk akal tu..pergghh menyampah pulak author dibuatnya..

dengan 1 saat sahaja tangan mark jatuh mengena kepala bambam..dan terbunyilah rintihan bambam seperti anak singa..huaaa

lain kali otak kau jangan kelaut dan fikir ni cerita or drama senetron yang kau selalu tengok dekat tv3 tu"pekik mark pula pada bambam..

haah,kau ni bam merepek sampai ke india kau tahu"kata jackson pula..bambam hanya membuat muka sahaja..

tulah,orang serius kau main-main pulak..kau ingat ni maharaja lawak megagagaga tu? "kata yugyeom pula ayat terakhir diulang seperti nabil mengulang ayatnya..huhu ape author merepek ni..

sorry ah geng,aku bukan ape aku cuma nak buat lawak je bagi korang gembira tak selalu stress"kata bambam pula suaranya mula mendur seperti kucing lapar..dan kepalanya menunduk..

alololo,kau takyah mengada buat suara macam tu leh..dah lah tu dengan drama kau..jom kita ser"belum sempat nayeon ingin melepaskan jeritannya terlebih dahulu jeongyeon menutup mulut nayeon dari pada menjerit..

kau gila ape yeon..nak jerit!? kita kena masuk senyap2..jangan main serbu rumah orang macam tu tak beradab lah namanya..."ujar jeongyeon dan terus melepaskan tanganya dimulut nayeon..

alah,baru aku nak acah-acah macam dalam game war yang selalu felix main tu..kan orang berani dia akan serang je terus musuh dia depan2..face to face tak adanya nak nyorok-nyorok lah..apa keslah"kata nayeon pula berkata seperti budak ribena tertelan sudu..tu jadi tak betul..

woi,kau pun nak join aku war ke? wehh?"kata bambam dengan teruja sambil membuat muka minta menyepak..karang raders bagi penyepak dekat bambam..

ofcourse lah,kita kan friend.."kata nayeon pula menunjuk encik bunny di mulutnya itu..

huhu biar buah durian?"tanya bambam lagi.dirinya seperti tidak percaya..ada jugak orang sudi melayan perangai dia yang selalu gila..eh jarang lah..tak selalu..eh jarang..selulah!!..okey stop naik pening author..

betullah"kata nayeon dengan selamba dia menyekeh kepala bambam..tapi muka bambam hanya beriak gembira sahaja..

korang ni dah kenapa? gila semacam?"soal tzuyu sambil memandang kedua ekor manusia tidak siuman..

aku rasa korang ade makan racun kot"kata jeongyeon pula pada manusia 2 ekor tu..

eh,apa tunggu lagi,jangan malu masuk rumah kami..huih..hehe.."kata bambam dan dengan selamba badak ygke5 kali author sebut dia terus masuk pondok kecik yang tak adalah kecik manapun..

woi!,tunggu aku anak kupinok tul!"dan nayeon pun mengikuti bambam dari belakang..

aku rasa diorang dah gila"bisik jackson pada jeongyeon..jangan membisik nnti jadi cam set*n

wahh,cantik gak dalam ni"kata bambam dengan teruja xplus gembira..

woi?siapa tu?"dengar seperti bunyi suara yang garau dari belakang..

alamak,bam woi!,sini cepat nanti orang tu nampak"kata nayeon dengan wajah yang cemas..dengan segera bambam berlari kearah nayeon..

tapi nasib malang menyebelahi bambam..dia terjatuh kerana tersindung batu..dalam rumah pun ada batu..pelik2

nayeon terus menempuk dahi apabila badan sasa itu mengangkat badan bambam yang separuh sedar itu..

woi,kau intai apa tu?"

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now