~10❤️GOTTWICE (tragedi)

610 35 1
                                    

seminggu sudah berlalu tetapi got7 semakin hari asyik kacau twice je..

dan satu tragedi berlaku

woii!"-kata eunha

pahal!"- kata momo dengan pelik tiba ii je sergah orang tak tentu pasal macam orang gila..

kau ni perampas kan perempuan!"-kata eunha dengan marah campur meroyan

kau ni gila? eh ke takde otak tiba ii je cop kan diri aku perampas!"-kata momo dengan marah dan tidak ubah seperti ganster

eh!!.kau ni memang layak di copkan perampas bodoh!!depan mata sendiri kau dengan yugyeom !!bongok ingat aku tak nampak!"-kata eunha dengan marahnya

dia!memang tak lah..eh boyfriend kau tu lah yang asyik kacau aku!..kau tak tau ke boyfriend kau to playboy lain kali jaga boyfriend kau dengan baik ye supaya jangan kacau aku lagi..and then one more thing lah kan mungkin boyfriend kau dah bosan dengan kau! sebab tu cari perempuan lain..dan mulut tu jangan sesuka hati je nk cop ormag perampas!"-kata momo dengan pedas dan berlalu pergi dari situ..

tch,berani kau!!yakkkk!!"jerit eunha dan terus menarik rambut momo dengan kuat

momo yang terkejut dengan jeritan itu dan eunha menarik rambutnya terus dia menjerit..

yakkkk!!!!,lepaslah bodoh!!!"-jerit momo dengan kuat..

aku takkan lepaskan kau lah perampas!!!!!!"-jerit eunha pula dengan kuat dan terus menarik rambut momo dengan kuat dan menghempaskan kepala momo dengan kuat di meja berdekatan banyak kali smapai berdarah..

eunha pun terkejut kerana kepala momo terlalu banyak darah dan momo tidak sedarkan diri..waktu itu baru eunha sedar yang diri dia keterlaluan..

yak!,momo bangun!..kau jangan tipu aku!!aku tau kau buat ii kan"-kata eunha dengan ketakutan dan menampar pipi momo perlahan dan tiada respon dari momo..eunha terlalu takut waktu itu dan terus pergi dari situ..

momo pula terbaring dengan kepala yang penuh darah..

.

.

.

.

ishhh,mana si momok ni"-kata nayeon sedikit geram kerana momo ade suruhnya menunggu di kantin..

dan nayeon pun call momo lagi sekali..

ishh!!,dah berapa kali dah call tapi tak angkat ii jugak"-kata nayeon sedikit risau..

eh,nayeon tadi sebab kau lah aku kena denda lewat so sebagai balasanya kau kena denda"- kata jinyoung yang entah muncul darimana

eh!kau boleh diam sekejap tak? bisinglah!"-kata momo dan cuba call momo lagi sekali dan nayeon berjaya call momo tetapi lain pulak yang angkat

takde,kali ni aku nak benda ni selesai sekarang!!..woi aku tengah cakap dengan kau kan"-kata jinyoung pelik dengan sikap nayeon yang tetiba diri menjadi patung..

dan air mata nayeon pula jatuh..

kenapa momo ada dekat hospital?"- tanya nayeon di phone separuh menjerit

haaa momo ade dekat hospital"-kata jinyeong dalam hati..

my god!!"-kata nayeon sambil tutup mulut dan mengambil kunci kereta dan terus pergi ke hospital..

kenapa? apa yang terjadi! ni?"-kata jinyeong dalam hati..dengan muka yang sedikit risau..

.

.

.

.

momo"- panggil nayeon yang sedang menangis sambil pegang tangan momo..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now