special part❤️♥️(i)

478 33 10
                                    

3 tahun.....kemudian...

surat yang berulangkali dibelek-beleknya membuatkan hatinya semakin rindu akan wanita itu...kalau lah masa boleh putar dah lama dia putarkan masa dan dia tidak akan memilih untuk membuat kesalahan besar..

ya,surat yang menemaninya sewaktu dia merindui wanita yang sudah bergelar kekasih..walaupun dia buat kesalahan besar bersama adikberadiknya..tetapi wanita itu masih menerimanya dengan hati terbuka..tapi yang lain..hrmm

sudahlah tu mark,belek surat tu,tak lari mana lah surat cinta kau tu!"tegur hoshi dari belakangnya,dan membuatkan lelaki itu terkejut..ingat binatang mana tegurnya tadi..

kau ingat surat ade kaki? nak lari?"sampuk hyunjin pula pada hoshi..memang surat ade kaki ke?

alah kau budak kecik lagi mana nak faham"kata hoshi dengan muka selamba..dan hyunjin hanya beriak biasa..ok tak lawak k

mark hanya tergelak sahaja mendengar terlatah mereka berdua yang bergelar roomate dia..boleh jadi gila kalau beroomate dengan dua orang ni..lawak hambar..huhu

selepas sahaja twice pindah dari sekolah itu..gfriend terus merasa bersalah dan meminta maaf kepada semua pelajar dan mereka pun berhijrah ketempat lain..selepas twice pergi got7,svt dan skz tidak seceria dulu...mereka selalu tiada mood dan mereka berazam untuk lupakan dan buka buku baru..cehh..dan pada mula itulah got7,svt dan skz rapat seperti abang dan adik..
selepas 1 year got7,svt dan skz perpindah ke gangnam university musicaly di uk yang popular..ye mereka minat dalam music sama seperti twice.
.

.

.

.

.

.

we korang-korang"panggil bambam pada ketiga group yang rancak berborak..dan dia sesang mengah selepas berlari tadi..

haaa,ni mesti nak membawang ni"teka dino macam tau2 sahaja apa yang bambam akan beritahu tapi jawapan itu tidak tepat sama sekali..bambam menggeleng..

apasal,muka macam kena kejar hantu jer??"tanya wonwoo dengan kwning
berkerut..buruk juga muka bambam bila keletihan..

ayat kau tu,dah biasa orang pakai..ayat lebih sesuai macam ni.. woi! bam,apehal muka macam kena kejar dengan mak giant?"kata bangchan pada mulanya dia membetulkan dulu ayat wonwoo dan dia berpura-pura berlakon..ingin memebri soalan...

apa korang merepek ni...aku bukan kena kejar"bantah bamabam nak saje dia lempang one by one supaya otak mereka terurus..tak adalah urat otak tu terputus lagi...

habis???"tanya ketiga-tiga kumpulan itu serentak..

aku nak bagitahu berita baru niii"kata bambam dengan semangat..yelah mana tak semangatnya kalau kawan kau semua tanya apa yang berlaku..semangat ingin bercerita seperti ombak di pantai..hihi

dan kesemuanya membuat
muka...

blur

dan mereka semua menghela napas.

kali ke 234 berita apa yang kau nak sampaikan?"tanya changbin pula..cehh acah ii profeser sekejap..banyak juga kali bambam menyampaikan berita..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now