50~❤️GOTTWICE(dating ke?)

288 18 11
                                    

awak!,yang ni comel kan?"tanya momo pada mingyu sambil mengambil topi yang berwarna merah dan ada tulisan mrs.

haaah,cantik eh! topi ni ade pasangan dia lah.."kata mingyu yang baru sahaja nampak topi berwarna hitam yang tulis perkataan mr.

haah,lah awak!"kata momo sambil mengambil kedua ii topi itu...dan idea yang mengada sudah pun menjelma difikiranya..

haaa!!,apa kata awak pakai yang ni dan saya pakai yang ni"kata momo sambil meletakkan topi mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

haaa!!,apa kata awak pakai yang ni dan saya pakai yang ni"kata momo sambil meletakkan topi mr. itu di kepala mingyu...manakala topi mrs. itu di letakkan dikepalanya...

okey ke?"tanya mingyu pada momo dia membetulkan sikit topi dikepalanya itu...wahh rasa macam pasangan kekasih pulak...

sangat sesuai! so topi ini akan jadi pertemuan pertama kitalah! sebagai kawan"kata momo pada mingyu...bahagianya ada kawan huhuhu hensem pulak tu...

boleh kita mulakkan semula?"tanya mingyu pada momo...ya mereka akan perkenalkan diri seperti mula ii jumpa dan akan menjadi kawan selama-lamanya...fuhh!

okey,saya dulu...hye nama saya hirai momo dan saya menetap di london tetapi bersekolah di highschool sculding di korea..salam perkenalan"kata momo sambil menghulurkan tangan kearah mingyu...

tanpa melengahkan lagi mingyu terus sambut huluran momo...

hai,nama saya kim mingyu saya dari london tetapi saya bersekolah di highschool sculding,salam perkenalan"kata mingyu tersenyum manis terhadap momo...

ok so jom beli topi ni!"kata momo dengan bahagia dan terus merangkul lengan mingyu...entah kenapa dia rasa bahagia sangat dengan mingyu..tetapi bahagia sebagai kawan...titik!

dan mereka berjalan ii seperti pasangan kekasih padahal bukan pun!

.

.

.

.

.

.

ting tong!!

siapa tu?"tanya sana pada jeongyeon yang sedang termenung diluar jendela...bunyi macam lagu..hehe

entah kau tanya aku mana aku tahu!"kata jeongyeon perli ke! malas nak layan hati tengah panas lagi ni..

fine!"kata sana dia tahu dia yang kena buka pintu so dia mengalah...dan pergi kearah pintu dan membuka pintu...tak pelik ke? ayat keling tu!

laa,eonni! eonni pergi mana?"tanya sana risau yelah dari siang tak nampak batang hidung...hidung pun tak nampak batang!

hehe,jalan ii"kata momo singkat terus masuk kedalam rumah...membuka kasut terlebih dahulu sebelum masuk...karang tak pasal ii kena komplen rumah bau busuk!

amboi,suka semacam! ade ape ii ke?"tanya sana seperti ingin mengusik eonninya...ke ade kekasih..?

mana ada"kata momo singkat sambil tersenyum manis kearah adiknya...

yeke? ke? keluar dengan buah hati?"tanya sana lagi usik usik eonni kau karang dapat penampa japan!

ish! mana ada merepek je!"tiba ii sahaja muka momo berubah malas mahu lay terus berlari masuk biliknya...haih penat tau!..

hehe,yelah tu"kata sana sambil melihat bayang momo hilang...

"teringat pulak dekat kekasih hati! tengah buat apalah dia tu!"bisik hati sana pula dan terus dia menelefon mark!

rindu lah dengan pakwe sendiri siapa tak rindu weeee

hai~ sana

oh,hai chagiya...kenapa tak tido lagi? ke rindukan saya~ mark

ee,mengadanya! dah lah saya nak letak phone~ sana

alah,nantilah dulu!rindulah nak dengar suara awak!~mark

alah,nanti waktu party tu kita jumpalah okey!" sana

yelah,bye jangan lupa mimpikan saya~ mark

ye,goodnight semoga mimpi indah awak hanya untuk saya! by myfristlove!~ sana

bye,my lastlove~ mark

saya harap kita akan berkekalan begini selamanya mark"kata sana dengan senyuman bahagianya...ya dia bahagia kerana mark selalu ada untuknya...dan dia rindukan eommanya...

.

.

.

.

minggu depan kemudian...

wehh,cantik gilars gaun yang kau pakai tu!" tegur jeongyeon pada jihyo..ya hubungan mereka kembali rapat semula kerana...??jangan tanya authorxD

ofcourse lah,sebab jb kan ade!aku kena lah lawa ii didepan dia nanti"kata jihyo dengan gedik...mesti korang pelik perangai jihyo berubah selepas dia couple dengan jb eh? sebab dia mengada opss author ngumpat xD

hek,eleh"kata jeongyeon pada jihyo sambil membuat wajah cemberut...tak sangka adiknya gatal..teringat pulak dekat vernon...

eh? korang dah siap belum?"tanya nayeon dengan wajah yang berseri ii bak mutiara...

dah,let'sgo babe"ajak jihyo pada mereka...dengan tergesa-gesa di melangkah ke kereta lambogini..kau ade?

eh!tunggu lah malaon"jerit jeongyeon dengan kiuat dan terus ikuti jihyo masuk kedalam kereta...

ish,yeon ni kalau jerit memang nak jadi pontianak je ke"kata nayeon sambil menggosok telinganya... dan terus masuk kedalam kereta...dan pecut pergi ke mahligai party...ade ke? nama gitu?

jangan tanya mana lagi 6 orang okey!!!

mereka



sedang




































😴

.

.

.

bersambung...

sorry guys sebab chapter kali ni enggak best...

kerana aku lagi kurang idea!

dan pendek sekali..

jadi aku ingin minta bantuan kamu semua!!!

tulis idea di ruang komen...

idea anda untuk teruskan sambungan cerita ini

author minta kerjasama korang sangat ii okey...

i in love

-tbc-

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now