sayang,patut ke saya bagi tahu keadaan sayang dekat anak anak kita?"
seurin,takpe saya okeylah janganlah sedih..sayang tak nak tengok awak sedih dan mereka sedih"
tapi,mereka patut tahu"
seurin,penting jugak untuk kita menipu...untuk kebaikan mereka"
tapi bagaimana dengan mereka dekat sana?,macam mana mereka dekat sana...saya takut jadi apa apa pada mereka semua"
jangan risau,mereka akan baikii sahaja di sana"
.
.
.
ting tong ting tong!!!
siapa tu?"tanya jihyo yang sibuk memasak di dapur
mereka hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu...
tunggu ape lgi,ade sesiapa rela untuk bukakkan pintu?"tanya jihyo lagi..
dan mereka semua senyap...
jeongyeon dan chaeyeong ralit bermain telefon mereka...
momo sedang makan di meja
tzuyu dan nayeon sedang melayan drama korea
yang lain jangan tanya....
sana,dahyun dan mina keluar ke mall...buat ape lgi shopping!lahhh..
.
.
nampaknya jihyo lah kena bukak" jihyo mengalah dengan prangai mereka semua...
dah tau tanye pule"kata nayeon pula
dan jihyo membuka pintu utama..
betapa terkejutnya dia ade 9 pengawal peribadi segak kacak tampa dan bergaya..tapi boleh ke lawan kacak exo?bts? okey berbalik cerita tadi..
cik puan,kami pengawal peribadi cik ii semua dan kami akan melindungi cik ii semua tak kira apa yang berlaku"kata pengawal itu..
tetapi jihyo teringat dengan kata kata eommanya...mereka perlu berhati hati mungkin ini orang jahat nak menyamar sebagai pengawal..
ermm,siapa hantar kamu semua?"tanya jihyo sedikit tegas
kepada merekadan ke 9 pengawal lelaki kacak itu semua menunjukkan kad pengesahan mereka..
tiba ii nayeon,jeongyeon,chaeyeong,
momo dan tzuyu muncul dari belakang jihyo..ade ape eonni?"tanya tzuyu
belum sempat jihyo menjawap pengawal itu terlebih dahulu menjawap..
kami pengawal untuk menjaga cik ii sekalian."katanya tersenyum manis itu boleh buat wanita cair..
tapi tidak bagi tzuyu dia hanya beriak wajah yang biasa..
kalau tak caye kami boleh perkenalkan diri kami"kata pengawal pendek tu pulak
ouh,di alu-alukan"kata chaeyeong dengan muka bosannya..
nama saya bangchan ketua pengawal"
nama saya woojin paling tua dari 8 orang pengawal ini"
nama saya leeknow,and korang boleh call me lino or minho"
wah,wah minho nama artis kegemaran aku"kata momo dalam hati sambil tersenyum manis kearahnya
nama saya changbin paling pendek dari mereka"
perli aku ke budak ni" kata chaeyeong dalam hati
my name jisung"
nama saya hyunjin saya ialah visual antara mereka semua ehe"
tch,aku lagi visual dari kau!,hrmm tak boleh jadi ni aku kena kalahkan dia ni aku kena jadi visual nombor satu" kata tzuyu dalam hati sambil memandang tajam kearah hyunjin
call me,seungmin"
nama saya felix pakar video game lagi ii pubg"
eh,ini pesaing mina ni"kata nayeom dalam hati
nama saya jeongin"
dan kami kumpulan straykids" kata mereka semua
eh,firstime pengawal ada nama kumpulan"kata jihyo pelik
auh,kami bukan pengawal lah kami semua anak jiran eomma kitaorang saje je nak acah ii jadi pengawal betul"bang chan
habis korang orang jahatlah!"kata momo dengan nada takut
eh,taklah,jangan risau eomma and appa korang dah ceritakan semuanya dengan kami,dan appa korang mintak tolong kami untuk jagakkan korang"terang minho
ouh,habis korang nak duduk mana?"tanya chaeyeong pula
ouh,kitaornaglah jiran baru korang and kitaornag jugak classmate korang ehe" kata changbin sambil senyum manis kearah chaeyeong..
ouh,mianhae sebab ingat korang orang jahat tadi"kata nayeon pula
it's okey lah,lagipun kitaorang dah tau apa masaalah korang sebenarnya"kata woojin faham dengan keadaan mereka..
eh,jemputlah masuk minum ii dulu ke?"kata tzuyu dengan ramah
dan jihyo,nayeon,jeongyeon,momo dna chaeyeong pun pelik dengan perangai tzuyu tiba ii jadi baik..
ah,tak menyusahkan kornag ke?"tanya hyunjin pula
eh,mana ade korang kan kena jaga kitaornag jadi kitaorang macam terhutang budi dengan korang lah"kata tzuyu dan mereka semua pun masuk kerumah...
bersambung...
sorry,sebab lama dah tak update story sebab author sibuk...
sekarang story ni akan berjalan seperti biasa...author masukkan watak watak baru iaitu straykids..
and kornag jangan lupa undiii tauuuu...ok byeeeannyeong RS!!!! and saranghaeyo...
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...