ok author tunaikan janji author...
.
.
.
macam mana nak buat ni dua ii pasangan kekasih itu sudah tiada lagi!isk isk...please pulangkan balik...mereka!!!isk isk..."-kata bambam sambil menangis...hrmm drama lagi budak nii...
kau ni memang tak boleh berpisah dengan drama karut kau eh?"- soal mina pada bambam sambil menjengkitkan kening..
korang kena tahu bambam ni kaki "kdrama" kau tahu cerita goblin tu haaa dia sanggup tak tido sebab nak tengok ulangan cerita tu"tambah jinyoung
hyung,janganlah bagitahu diorang!malu bam!"bisik bambam pada jinyoung..
twice hanya menahan tawa..
ok ii,sekarang ni kita kena buat plan macam mana nak selamatkan diorang berdua tu?" jb memberi cadangan
betul jugak tapi macam mana?"-tanya jihyo pula
hrmmm"mereka berfikir bagaimana hendak tahu mereka dimana..
ah haa!!!" mark memetik carinya dan ada lampu bernyala di atas kepalanya..
dan semua mata menatapnya...
.
.
.
.
haaa!!,ni van appa and eomma bagi dekat kitaorang jadi muat untuk kita"-kata jinyoung dan terus menuju ke tempat pemandu dan menghidupkan enjin...
dan mereka semua ada didalam van..
let's go to party!!!!!!!!" jerit bambam,dengan kuat kalah highnote youngjae..
woi!!!!!"-jb menarik telinga bambam dengan kuat..
aduh!,sakitlah hyung"-kata bambam sambil menggosok telinganya yang merah..
kau tak habis dengan drama tak berbayar kau!,sekarang ni misi untuk cari "yugmo" bukan pergi party berseronok!"-marah jb kepada bambam
alah!,hyung ni janganlah tarik telinga bambam..nanti telinga bambam jadi macam chanyeol..bambam masih nak jadi hensem lagi"-kata bambam tak ubah seperti budak ribena tertelan garfu..
oh!,ok jangan salahkan aku kalau yugyeom balik dia pukul punggung kau dengan kuat..kalau kau masih nak buat prangai macam budak ii"-kata jb menguggut bambam..
bambam hanya merengus geram..
dah ii jom bertolak"-kata jinyoung dengan bersemangat...
.
.
.
we,junior betulke ni tempatnya?"-tanya nayeon bukan ape dia risau kalau tersesat..
betullah,dari ikut lokasi telefon yugyeom betullah dia dekat sini"-kata jinyoung
bam,takutlah"-kata bambam dengan selamba di memeluk mina...yang duduk disebelahnya...
.
.
.
.
aduh banyaknye semak samun dekat sini"-kata jackson merungut
memanglah banyak,semak samun..dah nama pun hutan"-kata jb sambil meluku kepala jackson..
hey,jangan sentuh jackson"-kata mark smavil memeluk jackson..
erm,erm..cepatlah jom kita cari mereka cepat"-kata sana dengan muka yang jealous..
hyung sakitlah pipi bambam"-kata bambam sambil memegang pipinya yang merah..hyung iinya tidak mempedulikanya..bukan apa malas nak layan budak ribena ni..nanti makin menjadi ii pulak..
padan muka!,,byuntae betul"kata mina dan terus berjalan kehadapan..
bambam: *redho*
bersambung..
kenapalah si bambam ni kuat drama...
pening author..
ok ape ii rojerr
goodnight semua..
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...