31~❤️GOTTWICE(keluar dari sini)

404 25 3
                                    


korang ok?,ade cedera apa apa?"tanya nayeon prihatin sangat si paling tua ni...

sakit dohh mulut aku!" kata yugyeom merintih sedikit..

sakit dohh tangan aku!!" kata bambam pula seperti meng ajuk cakap yugyeom...tapi tiada siapa peduli tentang dirinya...pffh padan muka...

kenapa dengan mulut kau?" tanya jinyoung pula..

diorang ikat mulut aku!" kata yugyeom sambil memegang mulutnya..

macam dia sorang kena ikat dekat mulut!" kata momo dengan perlahan...

macam mana kornag boleh kena culik?" tanya jb pula dari tadi senyap jee...

eh,kau jangan dekat dengan dia"bisik jinyoung kepada yugyeom

kenapa hyung"kata yugyeom dengan slow..

dan jinyoung pun membisikkan seauatu kepadanya...

are you serius!" rasa cam nak terkelura biji mata yugyeom bila
mendengarnya..

serius!!!"kata jinyoung pula dengan biji mata besar macam D.O exo tu..

ade orang membawang dekat sini!" jengyeon membuat muka bosanya..

ok stop,berbalik pada cerita maam mana korang kena culik?"tanya jihyo pulak

dan yugyeom pun cerita dari A hingga Z

a

b

c

d

e

f

g

h

i

j

k

l

m

n

o

p

q

r

s

t

u

v

w

x

y

z

sampai hati kau! tak ajak aku gi club!" sempat lagi bambam kata begitu kepada yugyeom...

eh,hello kan aku kata aku nak jumpa someone sebab tu aku pergi situ..bila dah sampai sana tetiba ii je jumpa si jokbal ni" kata yugyeom mencerita hal sebenarnya..

ohh,panggilan manja ke?" soal jackson mengangkat kening

ish,mana ada dah si momo ni suka makan jokbal..aku panggil dia jokbal,,kan senang" kata yugyeom

tapi momo hanya duduk termenung sahaja...dia merasakan ade sesuatu yang akan terjadi pada mereka nanti..sama juga dengan pikiran hati tzuyu...

macam mana kita nak lepaskan diri dari sini!?" kata youngjae dengan muka yang takut ii

lah kenapa bangun!..sambunglah tido lagi!" perli dahyun

youngjae hanya berdecik..

tengah ii mereka bincang bagaimana hendak keluar dari rumah ini...momo ternampak pisau lipat di meja tepinya agak jauh tapi dia boleh mengesot pergi kesana...

dan momo pun cuba mengesot bila dah sampai tempatnya momo pun cuba untuk membuka ikatanya...

haaa mesti kornag tertanya ii macam mana momo nak bukak ikatan kalau tangan dia dekta belakang...sebenarnay tangan yugyeom and momo sahaja ikat didepan so mudah lah untuk momo membuka tali itu..

yes berjaya!

dan tali di ikatan itu pun berjaya terbuka...

kawanya masih lagi bertengkar perkara kecil..

tak!,aku tak setuju aku bukan suruh kau buat ape pon buat je lah apa yang aku suruh!"kata bambam..

hello,tolonglah aku punya maruah tinggi tau takkan lah aku nak buat macam tu!" kata jackson

buat apa?"

ni haaa!!,bambam boleh pulak suruh aku bukak baju depan eunha supaya biar perempuan tu pengsan tengok abs aku!..haaa lagi satu pulak rancangan kau yang tak masuk di akalnya tangan aku kan kena ikat macam mana lah nak bukak baju!..haaa yang kornag ni diam apa pasal dah kena rasuk! dengan hantu kak limah ke? setahu aku kat korea ni mana ada hantu kak limah!..hantu cina adalah eh? tapi hantu cinta tu dekat tempat aku tap" belum sempat jackson siap bebelannya ada satu tangan baginya penampar free..

tangan!!!!!!tangan!!!!! kornag tangan siapa yang menampar aku setahu aku tangan kita diikat!!oh tidak!! adekah ini hantu penanggal oh!!kenapa alu boleh lupa yang hantu penanggal mana ade tangan dia cuma kepala terbang jee!!,ataupun hantu!!!tangan suka penyepak orang" tidak habis lagi kata ii jackson satu lagi penyepak free dia dpaat..

sedap?"tanya mark

eh!?macam mana kau ada tangan?!"tanya jackson

kau nak!? balik atau tak!?"tanya mark kepadanya balik..

soalan di balas soalan..

.

.

.

.

bos!!bos!!" pengawal

pahal ni!"tanya eunha dengan tegas

mereka dah lari!"kata pengawal itu

what!!!.macam mana kornag jaga haaa!!!"jerit eunha

rosak! plan aku!"kata eunha lagi

poliss!!!! jangan bergerak!!" kata polis yang tiba ii datang celah mana ade dibelakangnya..

akan kedua belah tangan!!"jerit polis itu lagi kepadanya...dan eunha hanya mengangkat kedua belah tanganya...

.

.

.

macam mana dengan diorang dah dapat tangkap ke?"tanya jb

polis baru sahaja call tadi mereka berjaya tangkap 2 botak tu dengan eunha sekali" kata mark

hrmm,baguslah tu aku harap lepasni tak ada lagi perkara ni berlaku" kata jinyoung pula

hrmm,kalau macam tu kami minta diri dulu dan kami semua nak ucapkan terima kasih dekat kornag sebab tolong kami kalau tak ade kornag tak tau lah apa nak jadi"-kata nayeon

takpe,lagipun kitaornag ikhlas nak tolong"kata jinyoung sambil tersenyum kearah nayeon

ermm,takpelah kitaorang balik dulu,annyeong!!"kata twice

eh,tunggu kejap!" kata yugyeom

dan twice pun berpaling kearah mereka semua..

apa kata kita jadi kawan???" got7

bersambung...

jangan lupa vote story iniiiiiii

kkkbyeee

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now