52~❤️GOTTWICE(dendam)

332 18 17
                                    

assalamualaikum,semua mahkluk,mesti korg pelik kenapa author x update chapter sbb phone author rosak and bila author nak beli phone baru...author beli dkat online...lmbat pulak smpai..

lepastu phone ni boleh on balik pulak...haih macam ii ok xpe tak pyah dgr cerita author lagi sila kebawah untuk mendengar cerita ini👇🏻

.

.

.

.

.

.

.

sana!"panggil seseorang pada sana....buat ape lagi sana pun memalingkan kepalanya kearah suara itu berada...cehh macam dalam drama pulak!

eh! mark kes!"kata sana dengan muka yang baru nampak buah hati yang tersayang...memang pun...muka ni lah yang dia ingin jumpa...rindu katanya...

sana,ade apa ii terjadi ke?"tanya mark prihatin terhadap cinta hatinya...yelah mana tak prihatinnya..dari tadi tunggu tak muncul ii...buat abang risau jerr

eh,kenapa tiba ii risau je ni? sana okey je lah"kata sana dengan menghadiahkan senyuman manis terhadap jejaka tersebut...

bukan apa,mark tengok diorang bertiga je sampai dulu tengok sana dengan yang lain tak ada! tu risau tu"jawap mark pada soalan sana tadi...

ouhh,sana okey je! oppa janganlah risau"kata sana sambil membuat aeygo...di hadapan mark dan benda itu membuatkan mark tersenyum malu...pipinya mula membahang...so sweet...

eh,jangan nak bersweet swuuut sangat lah! nanti meja ni penuh pulak dengan semut..kesianlah dekat single ni"kata jeongyeon membuat muka kesian...kesian yeon takpe vernon ade..

hehe,mian..."kata sana sambil tersenyum seperti kerang busuk...ok takpe nanti datinglah dengan mark puas ii okey..

oklah,saya nak pergi sana kejap nak uruskan apa yang patut"kata mark dan terus beredar dari situ sempat lagi dia menghadiahkan fly kiss for the beautiful angle iaitu minatosaki sana...

sana hanya tersenyum geli melihat perangai mengada buah hatinya itu...kalau lah perkara ini akan berkekalan selama-lamanya...kan best!

eh,dah lah tu dengan cinta monyet eonni tu! geli"kata tzuyu selamba pada sana...yelah mana tak geram dah lah buat aksi manja depan mereka yang single! tak hormat langsung!tch

hello!,this is cinta hati ke hati okey! no! cinta monyet ii never"kata sana dengan tegas...dengan muka yang serius...

hey!,girls tengok kita jumpa siapa!"sapa satu suara perempuan...pada mereka...

ish,diorang ni lagi"kata tzuyu dengan muka menyampah..ya! dia memang tak suka dengan kumpulan ni! tak habis ii nak cari gaduh! tak penat ke?

eh,tak layan! sombong gila harap muka lawa tapi kerek!"kata sowon dengan selamba! sambil meniup kukunya yang baru dia buat tadi...

we,korang aku boleh bau lah perampas ade berdekatan dekat kita"kata chaeyeong pada kumpulanya saja dia tekankan perkataan "perampas" biar padan muka sowon terasa..kisah apa dia!

eh,kau memang tak boleh terima kenyataan ke! yang kau ni memang tak layak untuk mana ii lelaki pun!"kata sowon dengan nada gedik...haih perit hati ni dengar suara dia tu..

eh!,mulut kau ni selagi tak kena penyepak aku lagi! selagi tu nak mengata orang je kan!"marah chaeyeong pada sowon balik...takpe kau bagi aku batu aku bagi kau tanah!

kau bukan lawan aku!"kata sowon dengan menghadiahkan pandnagan tajam kearah chaeyeong dan dia pergi ke tempat mina berada...

dan sowon memandang kedalam anak mata mina dengan pandangan yang penuh dengan kebencian dan dendam...

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now