48~❤️GOTTWICE(jom jalan2)

312 21 21
                                    

hye,author akantukar watak jackson dan gantikan oleh jimin kerana ade 2 sebab

1. permintaan dari famarina
2. terlalu bnyk sgt ahli got7 and author pun nak jugak lah campur ii kumpulan lain...

ok itu sahaja(jimin - jeongyeon)

.

.

.

.

.

.

.

tingtong!!! tingtong!!!

eh?,korang buat ape dekat sini?"tanya jihyo dengan muka penuh pertanyaan bila sahaja membuka pinti rumah terpampang wajah si jejaka terhangat di pasaran!

ouh,awak lupa ke?"tanya jb sambil senyum manis kearah jihyo...cantiknya dia harini~

ee,geli lah aku dengar berawak ii semua ni rasa nak muntah!!"kata bambam dengan selamba buat ii muntah didepan mereka...

dan jb meluku kepala bambam..

diam ah!,kau bibir tebal!"kata jb dengan muka seriusnya tetapi bila pandang jihyo semula terus berubah mukanya 100%

lupa apa ek?"tanya jihyo straight to the point terus,malas nak layan perangai sebal mereka semua..

kau dah tua eh? macam jb hyung?"tanya mark tiba ii pelik dengan semua orang harini ..harini hari pelupa ke?

eh,jaga mulut kau!nak hidup lama just shut up your mouth!"kata jb memberi peringatan dan menghadiakan dengan pandangan yang tajam..

mark hanya mampu redho dengan perangai hyungnya yang tak matang langsung..bila perempuan je terus datul moyang perangai beku dia terus berubah...haish~

whatever"kata jihyo singkat dengan muka bosanya..memang bosan pun tahap nak pengsan..ade ke? ayat macam tu?..

alah,takkan lah dah lupa?"tanya jackson pula sahaja mahu soalan di balas soalan..cehhh..macam dalam drama pulak!

straight to the point je tak boleh ke?,ade orang nak bunuh korang ke kalau tak boleh straight cakap tu terus"kata jihyo dengan sinis..kesabarannya mula semakin
menipis..sahaja je budak 7 toyol ni ank berborak lama dengannya..wanita idamanlah katakkan..

sempat lagi kau jihyo!

okelah,jangan lah marah chinguku"kata jb bahagian chingu ku tu dia berirama pulak..haih macam ii..

tak marah pon"kata jihyo sambil tersenyum paksa apa yang dia katakkan itu seperti irama lagu..mohon tahan dapat namjachingu macam tu!

ok,kan hari tu masa kita nak balik,kita ade cakap pasal jalan ii..sebelum party start"kata jb dengan senyuman yang boleh mencairkan para wanita diluar sana..

ouhh,ok tunggu lah dekat dalam kitaorang nak siap kejap" kata jihyo menjemput mereka masuk..sempat lagi jb buat fly kiss pada jihyo..auuuh cair dohhh!!

setelah got7 masuk je mereka nampak ternampak!!!!!!!!!

woi!lu semua buat pa!!dekat rumah gua!!"kata jeongyeon dengan kasar sambil menggoyangkan kakinya..seperti tomboy gangster x tak sedar diri tu pempoan..uhh mampos author dah mengumpat xD

eh,eonni jihyo?kau bela gangster ke?dalam rumah ni??"tanya jackson membulatkan mata..memang tak boleh cam ke si gangster tu jeongyeon..

woi,mulut tu berapa lama tak makan free?aku jeongyeon lah"marah jeongyeon sambil flip ranbut depan nya seperti oppa!!auuu maaf para perempuan dia sana jangan slaah faham dia bukan oppa..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now