~12❤️GOTTWICE(hate you)

527 28 0
                                    

betul ke apa kita buat ni?"-tanya yugyeom

alah,bukan kau nak minta maaf ke dengan dia jom lah tunggu apa lagi"-kata jinyoung dan terus menarik yugyeom pergi ke wad momo..

waktu ni twice yang lain semua ada dirumah..tinggal momo sorang sahaja di wad..

kenapa aku tak boleh tidur ni...ok momo takpe esok kau nak discharge dah jangan risau"- cakap momo sorang ii dan dia perasan ada orang ketuk pintunya dan dia ingat itu nayeon eonni..sebab nayeon dah janji ank datang melawatnya petang ini..

masuk"-kata momo singkat dan masih berbaring di katilnya..

dan betapa terkejutnya dia yugyeom yang masuk bukan nayeon eonni..

aduh!!,nak apa namja ni..dah lah yeojachingu dia buat kepala aku jadi macam ni"-kata momo dalam hati..

nak apa!"-kata momo dengan kasar..

ermm, sebenarnya aku...seb...sebenar...sebenarnya...ak...ak...aku"-kata yugyeom terputus apabila momo potong kata iinya

aku aku!!...eh kalau takde pape nak kata silakan tu pintu dan kau jalan kedepan terus keluar!"-kata momo dengan kasar..

aku nak minta maaf"-kata yugyeom sambil menunduk wajahnya..

buat apa kau nak minta maaf..ke kau suruh dia tu pukul kepala aku ni"- kata momo sambil menunjukkan jari telunjulnya ke arah kepalanya yang berbalut..

tak!!!bukan macamtu!!"-kata yugyeom dengan yakinya

tch,habis buat apa kau minta maaf,baik kau bawak yeojachingu kau tu dekat sini dan suruh di melutut minta maaf dekat aku sekarang!"-kata momo dengan pandangan sinis..

dia bukan yeojachinggu aku!"-kata yugyeom dengan sabar

habis kenapa dia nak cemburu?"-tanya momo pelik

sebab di ex/bekas yeojachingu aku faham"-kata yugyeom dan terus memandang momo

tak kisahlah dia "bekas" ke "ex" ke "yeojachinggu" ke yang penting aku nak dia minta maaf dekat aku"-kata momo dengan tenang..

kalau kau nak dia datang minta maaf dekat kau bukan aku ok"-kata yugyeom menahan marah

kalau macamtu blah lah tunggu apa lagi"-kata momo dan membuat gaya menghalau..

kau ni tak serupa langsung macam orang sakit..aku ingat kau dah nazak dah"-kata yugyeom memerli

apa!!!!ni aku ingat dia dah insaf dah lah datang minta maaf tapi sempat lagi perli aku"-kata momo dalam hati sambil membuat muka geram..

i hate you!!"-kata momo dengan muka serius

i hate you to!"-kata yugyeom dan sempat lagi dia menjelirkan lidahnya kepada momo dan terus pergi dari situ...

fuck you!"-kata momo dalam hati..sebaik dia tengah skait waktu tu kalau tak dah lama dia kejar si namja tiang tu..

.

.

.

.

.

haaa,macam mana?"-tanya jinyoung

macam tu lah"-kata yugyeom dengan muka yang tak beriak apaii

haa!!!,macam tu jee..punya penat aku siapkan kau last ii macam tu je"-kata jinyoung hampir rapuh

nanti lah hyung..gyeom penat"-kata yugyeom dan terus berlalu pergi..

ish, ape kena denagn budak sorang ni..."-kata jinyoung dan menggaru kepalanya yang tidak gatal..

.

.

.

lupa lah pulak tadi eonni suruh beli apa eh?"-tanya mina sendiri dan dia terus membuka phonenya dan membaca meses dari eonninya sambil berjalan dan nasib malang menimpanya apabila dia terlanggar dengan seorang namja ni..

dan dia terus memandang ke namja itu dan betapa terkejutnya dia namja yang melanggar dia itu bambam..

dah habis dah tilik muka aku yang hensem ni"-kata bambam

tolonglah,jangan perasan ok"-kata mina malas nak layan..dan terus pergi dari situ tetapi satu tangan memperhentikan jalannya..

wo wo wo,kau dah langgar aku sekaarang kau nak pergi macamtu je"-kata bambam tak puas hati

bukan kau ke yang langgar aku dulu..kau jangan nak main tuduh sembarangan eh!...dan lagi satu jangan pegang tangan aku!!jijik tau tak"- kata mina sambil membuat muka yang sangat sinis..

i dont care!"-kata bambam

so! lepaslah tangan aku kau nak jadi patung pulak ke kat tengah ii jalan ni"-kata mina dengan marah

dan bambam melepaskan tangannya dan dia terus pergi dari situ...

mina -mina"-kata bambam dan menggelngkan kepalanya dan pergi dari situ..

ishhh!!!,bencilah dalam banyak ii tempat macam manalah aku boleh jumpa dia ni...cukuplah dekat sekolah tu beberapa kali terserempak dengan dia"-kata mina dalam hati...

..

bersambung

ok chapter kali ni pun pendek jugak sorry...nanti admin buat chapter panajang lepas ni ok..harap chapter kali ni buat korang terhibur..

komenlah lepas ni korang nak couple siapa pulak diantara gotwice untuk next chapter nanti okkkkk....komen tau jgn tak komen..❤️

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now