55~❤️GOTTWICE(kritikal)

313 20 2
                                    

tzuyu,boleh tak awak jangan jadi yang awak sorang je rasa sedih! kitaorang pun rasa benda yang sama.."marah hyunjin kepada tzuyu....haih minah ni,tadi baik sekarang dingin?

kau takkan faham apa yang aku rasa!"kata tzuyu dengan kasar dan dia kembali duduk dikerusinya orang yang memandnagnya diabaikan...

memang saya takkan faham apa yang awak rasa sampai bila ii pun"kata hyunjin sedikit mengejek tzuyu...

tiba ii pintu bilik bedah terbuka dan automatic mereka semua berdiri...

siapa?,ahli keluarga pesakit?"tanya dokter yang baru keluar dari bilik bedah itu dengan segera dia membuka topeng mukanya...

kami!"dengan pantas jihyo menjawap segeran ahli twice mendekati dokter itu...

macam mana? dengan keadaan adik saya?"tanya nayeon pula hati mula berdebar bagaikan ingin exam pula...

kami,sudah cuba yang terbaik.." kata dokter itu sambil menundukkan mukanya...rasa bersalah ingin memberitahu apa yang berlaku kepada pesakit itu...

kata ii dokter itu membuat semuanya sentap...

tak mungkin!

dokter,cakap sekarang apa yang dah jadi!!!"marah mingyu pula ingin sahaja dia mencekik leher dokter itu..lembab sangat nak bagitahu

tak boleh sabar ke! ingat drama"sempat lagi tzuyu berkata begitu pada mingyu..tetapi mingyu tidak perduli,yang dia ingin tahu sekarang bagaimana keadaan wanita didalam itu..

pesakit,kehilangan terlalu banyak darah waktu pemedahan berjalan jadi kami terpaksa letakkannya tempat yang khas untuk senang nurse and dokter dekat sini untuk memantaunya...dan buat masa sekarang kami tidak boleh benarkan sesiapa melawatnya,keadaanya cukup kratikal..kerana peluru pistol itu berada di buah pinggang beliau jadi beliau kehilangan darah untuk mengeluarkan peluru itu.." kata dokter itu menerangkan apa yang berlaku...dan dia terus mengangguk untuk beredar dari situ...

tak mungkin"kata mingyu singkat...skz terus menutup mulut bertambah terkejut mendengar berita itu..

ni semua salah got7! tak guna!!!"jerit tzuyu sambil mengenggam penumbuk...kalah betul prangai laki..

eonni.."kata sana dengan pilu..banyak jugak kesalahanya pada momo..dia rindu dengan eonninya..

ni semua salah mina... kalau tak sebab mina mesti semua takkan jadi..isk...eonni mina minta maaf"kata mina dengan penuh rasa berasalah..ingin sahaja dia rempuh masuk kedalam dan memeluk eonninya kuat ii..

momo"kata nayeon dan jeongyeon bersamaaan terkejut dengan apa yang berlaku..

isk....isk...lepas ni apa lagi! apa lagi!"kata jihyo dengan marah dia stress dengan apa yang berlaku..dah lah eomma tinggalkan mereka dan dia putus dengan jb dan sekarang momo koma...lepasni apa lagi?

patut dahyun yang kena tembak! bukan momo eonni"kata dahyun sedih hatinya..mengenagkan nasib momo..

dahyun jangan cakap macam tu"kata nayeon dan memeluk adiknya..sambil menangis didalam pelukan..dan ahli twice yang lain turut memeluk mereka...

mianhae"sahut satu suara yang tidak jauh dari situ dan sedang memerhatikan mereka..







.

.

aku,akan pastikan kau akan menyesal dan kau takkan tenang selama-lamanya..hahahah" kata orang itu sambil tergelak jahat..dia memandang gambar yang berada dihadapan...dan dia membali pisau yang berhampiranya kegambad itu...

aku akan pastikan kau mati dulu!"kata orang itu muka yang tersenyum jahat tadi bertukar menjadi muka yang ingin memakan orang sahaja..

huh,buat lawak ke?

.

.

.

.

assalamualaikum guys,sorry chapter kali ni pendek..

tapi author nak tanya lah..kalau korang nak lah kan..

siapa yang nak trailer cerita ni..highschool gotwice ni sila komen nak!! oke...

tuje..bye..

-tbc-
eh nanti dulu!
jangan lupa vote!

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now