~Epilog~

636 28 7
                                    

...5 TAHUN KEMUDIAN...

dear,my friend
walau seteruk manapun perangai kau..aku still akan tetap berada disamping kau and support kau selalu..because aku tak pandang harta,paras rupa and perangai kau..but aku pandang hati yang betul ikhlas kawan dengan aku.."

........................................................

i~~~ilove you~~~ baby i~~~i~~love youuu~~~" and cut!..dan semua cameraman dan staff-staff yang membantu mereka sewaktu shooting diucapkan ribuan terima kasih dan menunduk hormat..

kami balik dulu ye.."kata lelaki yang umur pertengahan itu..segera got7 menunduk hormat dan mengucap terima kasih sekali lagi..

hyung"panggil bambam sambil menatap kearah langit yang sudah gelap dan ditemani dengan cahaya bintang dan bulan..

hrmm"sahut jinyoung yang juga mengikuti bambam memandang kearah langit..

kalau diorang ada mesti bestkan"kata bambam dengan tiba-tiba..bila selesai shooting lagu "confession song" yang dibuat untuk hujung bulan 25 november 2015..tiba sahaja fikiranya melayang kearah twice yang sudah pergi meninggalkan mereka 5tahun yang lalu..

jinyoung hanya tersenyum apabila bambam berkata begitu...tipulah kalau dirinya tidak rindu kepada twice..lebih lagi pada nayeon yang selalu membuat hatinya gembira..

aku rindu dioranglah hyung"suara bambam mula berubah mendur..jinyoung menepuk bahunya tanda memberi semangat..

dalam hidup ni kita kena belajar untuk menerima dan melepaskan..walaupun hati kita berat"ujar jinyoung dan bambam pun mengangguk..

dahlah tu..hari ni kita kena happy-happy"sambung jinyoung lagi..dan terus bambam tergelak.

apahal kau gelak macam tu?"tanya jinyoung dengan wajah yang bingung..

bulu hidung hyung terkeluar..hahah"gelak bambam tidak henti terus memegang perutnya..

kurang ajo"kata jinyoung dan terus bangun ingin membalas dendam..tetapi bambam terlebih dahulu melarikan dirinya..

tempat ni kecik je..kau sorok kat bawah jamban pun aku boleh nampak"terus terlecus ketawa mereka..

memory

.....

tahniah!! seventeen akhirnya korang debut jugak!!"sorak yugyeom dan bambam tidak ubah seperti budak-budak belasan padahal umur dah berapa dah..huhu

seventeen menunduk hormat...kepada got7..

apehal terlebih formal sangat ni?"tanya youngjae pada seventeen..seventeen hanya tersenyum sumbing...

kitaorang berlatih"jawap scoups pada soalan itu..

for what?"tanya jinyoung pula

alah korangkan debut awal dari kitaorang..lagi pun kitaorang debut 26 may 2015 lagi awal dati korang..walaupun umur kita sama tetapi korang lebih tua dalam industri ni so minta tunjuk ajar ye"jelas scoups lagi dan got7 pun mengangguk faham..

i'm happy for you my friend"peluk yugyeom kearah mingyu dan minghao..kerana dalam group seventeen yugyeom paling rapat 2m tu..

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now