minta perhatian semua!!!!" jerit puan son kerana kelas itu sangat bising macam ribut taufan..
dan mereka semua diam..
ok saya ada pengunguman untuk kamu semua"kata puan son dengan tegas...muka dia tegang jerr..
yang sekolah kita tak lama lagi akan ade kan hari sukan..dan cikgu akan tetapkan rumah-rumah kamu semua...dan kamu kena bersiap sedia dari sekarang..haaa,hari sukan ni lepas exam so..cikgu nak kamu focus dulu pada exam baru kamu bersiap untuk sukan nanti..faham tak apa yang cikgu katakan tadi"sambung puan son dengan soalannya...
ne!"kata semua murid dengan bersemangat tapi tidak dengan sorang ni...
okey,itu sahaja yang cikgu nak katakan sekarang mari kita ulangkaji pelajaran..buka buku surat 39"sambung puan son lagi
dan mereka pun bula buku surta tersebut...
sehinggalah waktu 4:00 p.m di mana semua pelajar akan pulang kerumah mereka...
.
.
.
chae,kenapa dengan kau ni?darinpagi tadi asyik badmood je?"tanya dahyun pada chaeyeong sambil mengemas bukunya di meja..
chae,nak balik dulu..eonni balik lah dengan diornag..."kata chaeyeong smabil mengambil begnya dan terus pergi dari situ..
take care chae!"jerit dahyun padanya risau dirinya pada budak tu..
weii,momo jom aku nak ajak kau keluar"ajak yugyeom pada momo..
hrmm,tak boleh lah aku ade hal" momo memberi alasan pada yugyeom.
hal?,hal ape kau mana ade hal"kata yugyeom dengan selamba..
ish,ade lah hal aku!..yang kau sibuk pahal.."kata momo lagi ingin saje dia marah waktu tu banyak tanye pulak mamat ni..
takpelah,aku ajak bambam lah"kata yugyeom mengalah dengan momo..
okey.."kata momo dengan riak wajah biasa sambil mengambil beg dna bukunya dan terus pergi ke tempat minho berada...
ya..dia tersenyum bila pandang wajah minho..hrmmm kenapa dia tak senyum bila pandang wajah aku?" kata yugyeom dalam hati...
kenapa hatinya tiba ii terasa sakit bila nampak momo dekat dengan lelaki lain...dia tak suka lihat momo tersenyum dekat lelaki lain..dia tak suka bila momo ramah dengan lelaki lain..dan dia tak suka momo layan dirinya begitu..
aku akan buat kau jatuh cinta dengan aku"kata yugyeom dengan perlahan sambil tersenyum memandang momo dengan minho pergi dari situ..
we,jeongyeon jom teman eonni pergi mall"ajak nayeon pada jeongyeon
oh,yang tu nanti ii jelah sebab aku ade hal tata"kata jeongyeon dengan muka yang seperti menyorokkan sesuatu..dan terus pergi dari situ sambil berlari...
erm erm,"tegur seseorang bila nampak muka nayeon macam sedih...
dan nayeon pun toleh kebelakang..
yakk!!,kau ni kenapa haa!..suka sangat buat aku terkejut"kata nayeon sambil memuku badan ornag itu..
auch,sakitlah...kau tak kesian dekat aku ke?..asyik pukul aku je"kata lelaki itu dengan pandangan yang menusuk kalbu...cehh ayat...buat gua insaf~
ish,stop boleh tak pandang macam tu geli lah" tipu nayeon padahal dirinya yang paling bahagia sekarang ni..
hek eleh, kau ni ego kau tinggi sangat lah...bukan,kau suka ke kalau aku pandang kau macam tu"kata jinyoung lagi sambil mendekatkan muka pada nayeon
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...