21~❤️GOTWICE(likey)chapter special for sanaxmark

476 30 26
                                    

@hanamahana this for you~

.

.

.

bb cream?"tanya sana pada diri sendiri dan mencari di manakah dia meletakkan benda tersebut..

setelah beberapa minit mencari ia pun telah menjumpakanya...

ada!!"sana sungguh gembira dan dia menanyakan kepada diri sendiri lagi sekali..

lipstick????" dan masih mencari lipsticknya didalam beg...dan ia menemukan...

sana pov;

sebaik aku bawak lipstick ni kalau tak memang nasib kau lah sana!!!" dan aku pakailah lipstick aku sambil menyebut "ma,ma,ma" aku berkata begitu dengan nada yang gedik dan boleh buat lelaki cair tau!kau ada!?takde lah sana gurau jee...

ok siap pakai lipstick aku pun memakai bb cream yang sesuai dengan kulit putuh melepak aku ni" and then aku pun pakai bb cream ni aku menyapukan kewajah yang cantik aku nii...hihi aku gurau...tapi aku memang cantik kan?????

ok so let's go to camera" kataku dengan semangat dan mengambil camera didalam pas tangan aku...dan aku terus berlari ke padang..sambil ii itu aku mencari posing yang sesuai untuk ditangkap...

click!!

ouh,tengoklah semua model siapa lah ni dalam gambar ni..dah lah cantik,baik,putih,cute lagi apa eh?" dah aku malas nak fikir so aku post ke instagram..aku islah instafamous..so kalau aku pergi kemana ii aku akan tangkap gambar aku...ok so berbalik pasa cerita aku post dan tulis..

hye,everyone...dah lama syaa tak post kan?..sayan nak tanya korang adakah saya nampak cantik di camera" and post!! hati ini semestinya berasa berdebar...aku memang suka berdebar ii ni...

and then ada satu komen yang membuatkan aku berminat untuk tahu siapa itu?...orang tu berkata padaku

z_t_nmrk: kau nampak cantik..kalau bertemu depan ii mesti lagi cantik...

sana end pov;

siapa dia ni? lelaki? or perempuan?" soalan sedang ii berlegar-legat di otak sana dan membuatnya ingin tahu siapakah ornag yang komenya itu?

.

.

.

hye!"

sana seperti perasan ade orang memanggilnya dan tanpa fikir panjang dia pun menoleh...alangkah terekjutnya dia apabila didepan matanya ialah lelaki yang dia malu untuk berhadapan...dan dia dah sumpah seranah dan dekat lelaki itu...

kenapa lah kau muncul dekat sini..mana nak letak muka rasa nak terjun!...ta...tapi aku dekat atas tanah camne nak terjun?" kata sana bersendirinya didalam hati sambil memikirkan apa yang dia patut buat sekarang ini...

dah,lah tu aku datang pun sebab nak bagi sesuatu dekat kau"

dan mark terus menghulurkan satu kotak kecik berwarna merah kepada sana tanpa duga-duga ingin memberi hadiah itu...hrmm apakah isinya didalam itu..

sana pov;

hati berdegup kencang bagaikan ingin tercabut...mataku terus terpaku pada hadiah itu
adakah dia betul serius
atau dia ingin kenakan aku?
atau dia suka aku?
atau dia ada niat lain?

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now