you,i cemburu tau u asyil dekat je dengan tzuyu tu...you ada apa ii ke dengan dia?"-tanya sinb dengan manja
you,i sayang you sorang je..and forever..and i dengan perempuan tu memang tak lah akan bersama..never ever.."-kata jackson meyakinkan...sedangkan dia pun tak tahu dengan hati yang sekarang ni...
macam nilah i sayang"-kata sinb dengan mereka sambil memeluk bahu sasa jackson..
menyampah aku doh tengok diorang"-bisik bambam kepada yugyeom...yugyeom hanya beriak biasa..
kalau nak sweet pun tak yah lah nak depan aku...aku tahu aku single..tapi bila aku petik je jari semua perempuan datang"-kata bambam lagi dalam hatinya...
perasan...
.
.
.
.
.
.
woi momok"-panggip yugyeom saja je nak nak cari pasal dengan momo...
ishh,siapa ajar kau panggil aku momok!!...aku momo bukan momok!!...faham!!"-kata momo dengan muka yang serius..
suka hati aku lah nak panggil kau apa....nama tu sesuai dengan kau..."-kata yugyeom saja nak menambahkan lagi api yang marak di hati momo...
woi tiang!!..kau diam ah"-kata momo dengan geram...
ishh!!!..ni aku nak tanya ni...macam mana korang boleh tahu kitaorang?"tanya yugyeom dengan wajah yang serius..
alamak macam mana ni...aku nak jawap apa...eonni tolong momo"-kata momo dalam hati
mestilah tau...korangkan playboy and kingkaa dekat sekolah ni"-kata momo sengaja dia nak bagi panas hati yugyeom..
aku tak tanya pasal tu lah bendol!..aku tanya pasal semalam apa yang tzuyu cakap semalam tak habis!!"-kata yugyeom dengan wajah yang tegang..
jadi kau tanyalah tzuyu buat apa kau tanya aku?"-kata momo masih lagi tidak menghiraukan..
ishh,aku tanya kau sebab mestilah kau tau sebab kau kan adik beradik dengan dia.." terus terang yugyeom pada momo..
aku tak tau"- hentak momo dan terus bangun di situ...tapi tangan yugyeom lagi laju untuk mencapai tangannya..
tipu"-kata yugyeom
alamak macam mana ni di dah kunci aku"-kata momo dalam hati
aku ada idea!"-kata momo dalam hati lagi..
oh hello..ye eonni..haaa okey momo pergi sekarang"-kata momo yang tetiba mengambil phone dalam begnya...
lepaslah,aku nak gerak lah"-kata momo dan yugyeom terus melepaskan tangan momo..momo pula terus pergi dari situ..
tak ada bunyi phone pun"-kata yugyeom dengan slow...
selepas sahaja momo pergi ada pulak si bulu gatal ni...
(jangan marah admin tau peminat gfriend...sorry kalau terlampau...xpe peminat gfriend korang tengok je sampai habis cerita ni...gfriend akan ade pengakhirannya nanti)
hye...ermm sorang je ke dekat sini?"-tanya eunha yang tiba ii muncul di depan yugyeom...
bongok,nya lah dia ni...macam mana lah dia boleh masuk kelas sama dengan aku soalan bodoh dia bagi aku.."-kata yugyeom dalam hati..
dah nampak aku sorang je dekat sini..ade orang lain ke duduk sebelah aku?"- kata yugyeom nak tak nak..
i..saje je tanya"-kata eunha
kalau dah tau..tak payah tanya buang masa je"-kata yugyeom dan terus pergi dari situ..
you memang tak boleh maafkan i ke?you tak boleh terima i balik?"-tanya eunha dengan suara yang cukup sedih..
kau!..playgirl kau tau!..kau yang merosakkan hubungan kita bukan!aku!!!..sebab kau aku jadi macam sekarang ni!!!..aku suka sakitkan hati perempuan..aku playboy..dan aku benci perempuan macam kau!!!..and lagi satu kau kena ingat..kau buatlah macam mana pun aku takkan balik semula dengan kau!!kau faham tak!!!please leave me!!"-kata yugyeom dengan perasaan yang membuak ii bila teringatkan kisah silamnya..luka yang berada dihatinya masih terasa lagi...
please don't leave me alone!"-kata eunha merayu..
aku tak suka pembunuh macam kau!!!...dulu kau cuba nak bunuh dia...untuk dapatkan aku...sekarang kau cuba nak bunuh momo.."-kata yugyeom..dan terus pergi dari situ..
maksudnya awak memang dah jatuh cinta dengan momo?"-tanya eunha sambil memandangnya tajam...
aku berhak pilih siapa yang aku nak!"-kata yugyeom lagi dan terus pergi dari situ...
sampai hati!!!...momo aku bersumpah yang aku sampai bila ii pun takkan lepaskan kau..never ever.."-kata eunha dengan muka yang penuh dengan evil...
bersambung...
sorry,guys sebab pendek...
and cuba korang teka adakah yugyeom betul ii jatuh cinta dengan momo?????????...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Фанфик"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...