we dah lama tak jumpa"kata changbin dengan selamba ingin memeluk chaeyeong...dengan pantas chaeyeong menjelingnya dengan tajam...
pahal peluk ii?"tanya chaeyeong dengan muka yang menakutkan...suka suki je peluk orang..tch!
salahke? nak peluk member sendiri...lagi pun dah lama we tak jumpa"jawap changbin pada soalan maut chaeyeong dengan berjaga-jaga...
pembetulan,majikan sendiri.."kata chaeyeong dengan kata yang boleh buat orang sentap...kisah pulak dia..
kau ni tak habis ii lagi ke nak? anggap aku ni bodyguard kau je?"tanya changbin...mukanya yang ceria bertambah honey tu bertukar menjadi muka orang hilang keluarga...
what ever..and,aku rasa kau tak payah nak over macam perempuan gedik..baru je jumpa semalam,mengada ii berindu bagai"kata chaeyeong lagi...menyampah..
yelah"kata changbin terpaksa mengalah...
eh,sudah iilah dengan drama mula ii meluat lama ii suka.."kata woojin sambil membuat muka mintak kaki...
whatever!"kata chaeyeong singkat...
lagi,satu kita orang nak bagitahu yang,korang tak payah susah ii nak jadi bodyguard kitaorang lagi"kata jihyo dengan muka tak ade perasaan..
eh,tak susah lah...lagipun appa kau amanahkan kitaorang untuk jaga korang hingga nafas terakhir"kata bangchan acah ii macam drama tv3
tak payah,nak drama sangat lah...kitaornag nak korang berhenti untuk jaga kitaorang"kata jihyo lagi belum sempat seungmin bersuara jeongyeon terlebih dahulu bersuara...
tiada bantahan..full stop"kata jeongyeon dengan muka serius...
tapi kenapa?"tanya seungmin dengan muka yang ingin tahu...
bukan urusan korang,perlu tahu"kata nayeon pula dengan muka biasa...
korang, ade sorokkan sesuatu dari kitaorang ke?"tanya felix pula...
nope..let'sgo girls"kata mina singkat..dan terus masuk ke kelas diikuti oleh twice yang lain...hari ini hari yang paling sedih...tapi mereka terpaksa..
abc tu"kata felix singkat dan terus simpan phonenya sebelum masuk ke kelas...gila nak main dalam kelas kang tak pasal ii kantoi...
dan straykids pun masuk kedalam kelas...seventeen? mereka rajin sebab tu selalu datang awal..kkk
.
.
.
.
hye,girls"sapa jun tak ubah seperti playboy...tetapi mereka bukan playboy...malangnya twice tidak sahut dengan perkataan jun...mereka terpaksa...
dan seventeen pun pelik dengan perangai twice...dan straykids bangchan menegur seventeen yang muka terpinga ii itu...
psst,psst"panggil bangchan pada group seventeen dan mereka segera menoleh pada bangchan denga muka yang"ade apa?"
korang tak yah lah sapa diorang"kata bangchan pada mereka dengan kepala yang digelengkan...
asal?"tanya vernon seperti membisik...gila kau nak cakap kuat karang ade yang tempah kubur...
entah,tapi aku tau yang diorang tu tak ade mood..."terang bangchan pada seventeen...group straykids yang lain sudah mengeluarkan buku untuk mengulang kaji...kita lelaki kena jadi orang yang budiman..
pahal pulak?"tanya vernon lagi secara membisik seperti tadi...belum sempat bangchan ingin membalas..mereka terdengan suara twice...dan skz,svt segera menoleh kearah twice...
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...