59~❤️GOTWICE(pergi jauh dari sini?)

335 25 0
                                    

apahal,lama sangat beli air tu?"tanya mark kepada bambam dan yugyeom yang baru sahaja sampai...

mana,ada lama..? iman kau je kot tak kuat?"kata bambam dengan muka selamba sambil menyedut minuman dia...

hek,eleh...air aku mana?"tanya mark dengan muka tak puas hati...

beli lah sendiri"kata bambam lagi dengan selamba..

ok,fine balik korea memang kau minta apa ii aku takkan tolong or bagi"kata mark dan terus menyilangkan tangan kedadanya..dan bambam membuat muka i dont care..

ish,tak habis bak gaduh...yang sorang lagi pahal kau diam?"tanya jb pula pada yugyeom yang dia sejak tadi...

tak ada apa-apa"kata yugyeom dengan muka yang menyorokkan sesuatu...

yelah tu..dah jom masuk...pesawat dah nak berlepas...siapa rasa nak kena tinggal jadi pengemis dekat sini takada sijil pelajaran sila tinggal"sambung jb lagi dan dia terus meluru masuk ke jambatan panjang untuk masuk ke pesawat...

sakit tangan author ank naip...author skiplah...

.

.

.

.

.

.

.

.

aahhh!!!! i miss you koreaa!!!!"jerit nayeon dengan kuat setelah mereka dah sampai dirumah...

ish,jakun lah eonni ni.."kata sana dengan selamba..tak semena-menanya kena gelak dengan adik iinya..

yang jakun ni eonni kau jugak!"kata nayeon dengan muka yang tak malu...tak malu ke? kena gelak?

eh,jomlah masuk...korang nak berjemur dekat tengah ii halaman ke? setahu eonni tak ada padi...tiba ii  ak jadi orang ii pulak"perli jeongyeon dan terus  meluru masuk ke rumah...mana taknya mereka asyik berdiri didepan rumah dan layan hati masing ii...

dan mereka hanya tersengih seperti kerang busuk yang memnag dah busuk...

eonni..."panggil dahyun yang tengok berita di televisyen...

dan jihyo segera memandnagnya...

memangdangkan semua dah ade dekat sini...dubu nak cakap sikit"kata dahyun lagi setelah semua orang ade diruang tamu...

bunyi seperti serius"kata jeongyeon dengan muka yang ingin tahu...

aku rasa dahyun tadi bercakap bukan buat bunyi"perli nayeon pada jeongyeon...jap ni kes main balas balik ke apa?

jeongyeon hanya menjeling nayeon...

ermm...lepas habis belajar korang  nak sambung belajar tak?"tanya dahyun apda semua...

ofcourse lah"kata jihyo sambil membuat flip hair yang pendek tu...

belajar sampai berjaya"kata mina dengan bersemangat...

dan mereka semua menganggukkan sebagai jawapan...

kalau macamtu...apa kata kita belajar jauh dari sini?"tanya dahyun lagi dan soalan itu membuatkan mereka blur...tak ada angin tak taufan tiba ii ajak pergi jauh apahal?

aik,? kenapa tiba ii jer?"tanya tzuyu pula pada dahyun...

haah,taulah kita last tahun ni tapi tak payahlah nak exited sangat nak sambung belajar tu...kita releks...chil dulu"kata chaeyeong pula pada dahyun..

bukan apa...dahyun nak kita jauh dari mereka semua..dahyun rasa macam...ras...rasa m...macam...hrmm"belum sempat dahyun habis berkata momo memotong..

rasa rimas?"tanya momo pada dahyun...macam dah agak je apa yang dahyun akan kata...dengan rasa bersalah dahyun menganggukkan kepalanya...

dan membuatkan semua orang terkejut...

dubu,tak baik rasa macam tu...diorang tu hanya nak berkawan dengan kita...janganlah kita anggap diorang membuat kita rimas"kata nayeon sedikit marah pada dahyun...kenapalah dahyun boleh fikir begitu..

dahyun,cuma tak nak pisaang berbuah 2 kali...korang lupa ke apa yang got7 buat kat kita! diorang permainkan hati kita...dan seventeen dan skz tu kawan pada got7 and semestinya diorang ambik kesempataan pada kita...ataupun perangai diorang sama je macam got7 banyak rahsia"kata dahyun sedikit tinggi suaranya...

dahyun..tak baik bersangka buruk dengan mereka...mereka dah tolong kita kira cukup baiklah...apa lagi dahyun tak puas?"kata jihyo pula...tak habis ii masaalah...!!

dahyun bukan apa...dahyun cuma nak suasana kita macam dulu...takecare od eachother..share story..no secret antara kita...tapi bila ade lelaki je semua dah berubah...jadi pendiam..jadi pemarah..jadi gedik...tak matang selalu bad mood...kena palau...lagi
pun dubu rindu eomma dan appa"kata dahyun suaranya berubah menjadi mendur..apa yang dikata dahyun ade lah betul dan membuat hati mereka tersentuh...

eonni,jom cari eomma dan appa...kitakan dah habis periksa..kita pindah lah...dahyun tak nak duduk sini..please...i miss eomma and appa i miss her somach..please..."kata dahyun tidak disangka mutiara berharga jatuh ke pipi dahyun..

tzuyu pun rindu eomma dan appa...tzuyu nak jumpa diorang...tzuyu rindu sangat dengan diorang...please eonni...kita pergi dari sini"kata tzuyu dia setuju dengan tindakan dahyun yang berlaku secara tiba ii...

tapi,eonni tak tau eomma dan appa pergi mana? macam mana kita ank cari mereka?"kata nayeon pula..dia cuba untuk mencari eomma dan appanya tetapi tidak jumpa juga...

jepun"kata mina singkat dan semua mata tertoleh padanya...

are you serius?"tanya jeongyeon pada mina..selamba je kata jepun...karang pergi sana tak ade pulak...buang duit je..

tak taulah tapi firasat mina mengatakan yang diorang ade dekat jepun..."jawap mina dengan pertanyaan jeongyeon dan semua orang senyap...

eonni..trust me"sambung mina lagi sambil memegang tangan jeongyeon...

korang tak payah kemas baju..."kata jihyo singkat dan terus menelefon seseorang...

hello~
ouh,terima kasih banyak ii cikgu...~
kitaornag datang esok~
yes last~
esok~
ok baik cikgu...thanks ~

selesai jihyo menghabiskan apa yang dia cakap tadi dan dia terus telefon cikgu itu...

korang yanv minta"kata jihyo pada mereka tanpa lengahkan lagi dia terus naik ke biliknya...

dan mereka semua blur...

apa semua ni??

.

.

.

.

k merapu..

.

f

e

e

l

s

p

e

a

c

i

a

l
.

.
.

.

.

.
bersambung....

.

.

sorry pendek tapi author nak cakap yang tak
lama lagi fanfic ini akan berakhir...😂😂😂

gurau...huehuehue tau takut...kalau nak sambungan sila vote next chapter author bagi cau cau spicy sedih punya lagi pekat lagi pahit lagi pedas dia punya sedih tu...

korang komen lah sikit...ke fanfic ni dah boring..kfine...author akan buat best ii punya next chapter...

-tbc-

𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now