momo asal kau tak makan?" soal bambam sedari dari tadi dia melihat momo asyik tengok je makanan tu tapi tak makan..
diet lah tu" kata yugyeom dengan selamba....dan dia dengan selamba sendawa depan momo..
eee,tak senonoh"kata bambam memang adiknya begini rupa..minho hanya mampu gelak melihat perangai mereka..
tapi tidak dengan momo dia hanya membuat muka jijik..
memang dia jujur dia tidak suka orang yang tak senonoh di mana ii...
tak jadi lah makan bila tengok
peranagi tak senonoh dia ni"kata momo sambil meletakkan garfu dan sudu..suka hati kau lah!..yang lapar kau bukan aku!!blekkk!!"kata yugyeom sambil menjelir lifah pada momo..
ouh,do i care?" kata momo dengan tatapan biji mata di beri
pada yugyeom..ouhh,,,i dont care about you!!..and one more thing you have remeber that..do not keep up for stupid reasons.."kata yugyeom dengan smirk lalu menuju kearah pintu untuk keluar dari situ..
woi yugyeom kau nak pergi mana!!" panggil bambam pada yugyeom..but yugyeom tak balas sahutannya..dan terus keliar dari restorant,tu..
err,momo kau tak payah lah ambil hati sangat dengan dia tu"pujuk bambam bila nampak air muka momo berubah..
ak..aku pergi dulu" kata momo dengan anak mata mengikuti banyang banyang yugyeom..dan terus menuju ke pintu sambil berlari dan keluar dari situ dengan cepat..
eh,kenapa dengan momo tu?"tanya bambam pelik dengan perangai momo selalunya tak macam ni pun..
ouh!,saya tahu!"kata minho yang sedari tadi diam jee..skrng baru nak bukak mulut...
haaa apa yang kau tau!?"tanya bambam alih pandangan kearah minho..
they need privacy"kata minho dengan senyuman..
bambam hanya menggelengkan kepalanya dan sambung makan dengan minho..
easy gila..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
what!,main bola sepak?"tanya vernon pada jeongyeon yang tengah tersengih sengih seperti kerang busuk..
yeah,eh jom lah main tunggu pe lagi dohh!!"kata jeongyeon dengan gelabahnya dia menarik tangan vernon pergi ke padang..
ok awak jadi penagkap bola saya tendang bola okey!"kata jeongyeon sambil memberi isyarat tangan..
dan vernon membalas isyarat itu..
gol!!!!
ahh!! terlepas!!
yeay!! padan muka!!
yeay!!goll!!
ey!,awak ni lembab lah!!
ok sekarang?! hahahah tak masuk jaring..
setelah beberapa jam mereka bermain dengan ketawa riang mereka akhirnya mereka pun berhenti..
ahh,dahaga lah" jerit jeongyeon sambil mengibas dirinya..dah lah dahaga bertambah panas pulak tu..
nah,towel and ni saya ade beli tadi air mineral untuk awak!..jadi awak minum lah" kata vernon serta senyuman manis dihadiahkan oleh jeongyeon sambil menghulurkan towel dan mineral tersebut..
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Фанфик"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...