~15❤️GOTTWICE (selfish)

498 31 5
                                    

sebenarnya....,"- tidak sempat tzuyu memberitahu nayeon menariknya dan berkata..

ikut eonni"-kata nayeon singkat dan menarik tzuyu..dan kumpulan got7 blur..tibaii gfriend datang..

sayang u pergi mana i cari u tau"-kata sinb dengan gedik pada jackson dengan manja saja nak bagi tzuyu jealous...tapi tzuyu tak ada dekat situ...lupakan lah hasrat kau sinb..

you nak apa?"-tanya jackson dengan lembut...sambil meramas kepala sinb..

aku rasa nak muntah tengok drama kat depan ni buekkk"-kata chayeong membuat muntah..

eh,kau ni tak payah nak muntah sangatlah!.cakap je lah jealous sebab kau kan single..tak ada siapa lah naak dekat dengan kau"-kata sinb menghina chayeong..

ohhh,yeke?..sekurang-kurangnya aku tak ada lah nak sibuk menggedik dengan boyfriend depan orang...tak ada batas pulak tu"-kata chayeong memerli sinb

kau tu mulut tak cuci ke?"-tanya sowon dengan geram

aku tak cakap dengan kau lah!"-kata chayeong memandang sowon tajam..

eh,boleh tak jangan nak gaduh ii dah blah sekarang menyemak je dekat..sini"-kata jackson kepada twice dan menghalau twice..

eh,tak payah nak buat gaya macam tulah..kitaorang pun tak nak lah duduk sini lama ii..."-kata jihyo dan terus pergi dari situ sekali dengan twice..

padan muka kena halau"-kata eunha dalam hati..

.

.

.

tzuyu kenapa tzuyu nak bagitahu diorang?"-tanya nayeon dengan muka yang serius..

patut, tzuyu tanya eonni!..kenapa eonni nak rahsiakan hal ni!"-kata tzuyu dengan marah sampai membuat nayeon terkejut..

eonni,tak nak diorang tahu!"-kata nayeon dengan tegas..

tapi kenapa eonni!!!? kenapa!!!!,eonni tzuyu dah penat dengan semua penyamaran ni tzuyu..dah penat eonni!!!tzuyu dah pnat!!!!"-kata tzuyu dengan kuat sambil menundukkan kepalanya...

eonni buat semua ni bersebab"-kata nayeon sambil menunduk

sebab apa!!??sebab eonni suka jinyoun kan!!?..ingat tzuyu tak tau ke!??haaaa!!!??"-kata tzuyu dengan kasar

eonni...tzuyu please rahsiakan hal ni"-kata nayeon sambil memegang tangan tzuyu..

eonni,tak habis ii nak berahsia!!eonni tau tak selama ni!eonni pentingkan diri sendiri!!!"-kata tzuyu dengan kasar dan terus pergi dari situ...

maafkan eonni"-kata nayeon dengan perlahan..

.

.

bongoklah diorang ni halau kita pulak!!..patut kita yang halau diorang!"-kata momo dengan geram..

tulahh...aku dah lama bersabar dengan kumpulan dua ekor berok tu..aku nak pindahhhh!!!!!!"-jerit jeongyeon dengan kuat

eonni ni memekak je jerit!!"-kata chayeong sambil menggosok telinganya..

diam ah kau!!"-kata jeongyeon macam gangster...

okk...boleh tak kita bertahan selama 1 bulan jeee...eonni janji kalau korang nak pindah?!...pindah lah okk"-kata jihyo memberi keputusan..

lamanya eonni...mina dah tak tahan"-kata mina dengan dahi yang berkerut seribu..

haah...dahyun bukan apa dahyun takut kalau lama ii sangat kita dekat sini...kita akan berubah!! faham tak!!"-kata dahyun

berubah jadi apa?"-tanya jeongyeon tidak mengerti dengan maksud dahyun..

jadi beruk"-kata chayeong dengan selamba jeongyeon hanya menjeling chayeong...

bukan lahh!eonni...sekarang tzuyu perangai dia dah tak lembut macam dulu perangai dia dah ajdi balik macam dulu ii..and dahyun takut perangai kita yang terlalu evil tu akan datang balik..korang tau tak selama kita hidup ni kita tak pernah senyum..tak pernah gelak ketawa walaupun benda tu mengembirakkan hati kita walaupun benda tu lawak kita hanya berkata tch,sakai..."-kata dahyun panjang lebar..

aku lupa ah sebab apa kita jadi macam tu eh?"-tanya momo lupa kenangan lama

ih,dahyun lupa pulak patutlah eonni lupa eonni  kan terhentuk kepala..meh sini dahyun terangkan"-kata dahyun selamba

momo hanya menjeling tajam dahyun..

kita jadi macam tu sebab kita jadi macam sekarang ni"-kata dahyun

apa kau cakap ni!!eonni tak faham lagilah"-kata jihyo tak faham..

macam,ni dulu iii kitakan selalu kena kacau macam keadaan kita sekarang and sampai kita di malukan dengan teruk sebab kejadian itu lah kita jadi evil dan semua orang takut nak dekat dengan kita apalagi berkawan.."-kata dahyun panjang lebar

haah lah baru mina ingat"-kata mina sambil mengetuk kepalanya..

and kita kena pulihkan tzuyu kembali pada asalnya"- cadang dahyun...dan mereka semua hanya mengangguk...

bersambung...

ok harap korang terhibur jangan lupa vote,komen,dan baca..

thanks,for everyone kerana sudi baca fanfic admin..😭❤️❤️❤️

😭❤️❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]Where stories live. Discover now