skip....
we korang aku nak pergi ambik tiket jap siapa nak ikut aku?"ajak bangchan yang sudah berdiri dan dengan cepat vernon dan jeongyeon berdiri serentak...
semua orang tersentak dengan keadaan tiba ii sunyi termasuk vernon dan jeongyeon...
woi! pahal semua pandang ni?"tanya jeongyeon tak ubah seperti gangster...pada twice sbt skz yang memandang mereka iaitu jeongvernon
so sweet"kata sana dengan manja campur gedik..jeongyeon mula mempamerkan muka jijik pada sana...
apa yang sweetnya?"tanya vernon pulak dengan muka blurnya...
korang berdualah..."kata mingyu dengan singkat sambil tersenyum menggoda sambil memandang dua pasangan itu..
bangun sama-sama"tambah momo pula...haih sakit ii pun boleh menyakat orang lagi ye momo ni...
mendengar apa yang mingyu dan momo kata itu secara spontan jeongyeon and vernon pandang satu sama lain...
1 detik!
2 detik!
3 detik!
woi!! tak habis lagi ke dengan drama tak terbayar korang tu! meh sini tolong aku ambik tiket ornag malas ni!"pekik bangchan di belah sana...dia seorang sahaja yang tak layan drama tadi tu...
jeongyeon,vernon termasuk yang lain tersedar akibat jeritan bangchan tu...tau lah main vocal tak payah lah jerit macam hilang anak!
tanpa banyak cakap jeongyeon dan vernon segera pergi ke arah bangchan..
potong line lah si chan ni" rungus vernon sambil menunjukkan muka geram pada bangchan..
pahal,dengan muka kau?"tanya bangchan dengan muka tak berdosa...memang budak ni jenis tak sedar..
dan vernon menarik nafas...
nothing"kata vernon dengan lembut tiba ii sahaja muka geram yang masa mencuka tadi betukar seperti lelaki hero malaya..huhu
dan vernon terus menolong jeongyeon yang sibuk mengambil tiket mereka...
apahal dengan semua orang hari ini?"tanya bangchan pada diri sendiri sambil menggaru tengkok yang tidak gatal..
.
..
.we,ermm jam berlepas bila?"tanya bangchan pada mereka semua...
lambat lagi kenapa?" jawap wonwoo pada soalan bangchan tadi dan dia pun soal balik pada bangchan...
aku lapar lah,jom makan"kata bangchan dengan wajah comel sambil mengusap perit yang dah berbunyi..
kau ni chan asyik lapar je keje"mulalah pakcil woojin bebel pada bangchan...
bangchan hanya membuat muka comel pada mereka suapaya menyetujui apa yang dia minta...
tak payah buat muka comel tu! tak laku"tegur jihyo pula dengan muka menyampah...
bangchan kembali tersengih seperti kerang busuk...
yelah jom"putus scoups dan mereka semua pun pergi ke restorant yang berdekatan didalam airport...
.
.
.
.
.
.
.
penerbangan kita pukul berapa hyung?"tanya bambam sambil menengok jam di tangannya...nak set lah tu..
YOU ARE READING
𝐇𝐈𝐆𝐇𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 | [𝑮𝑶𝑻𝑻𝑾𝑰𝑪𝑬]
Fanfiction"ᴡᴀʟᴀᴜᴘᴜɴ ᴋɪᴛᴀ ʙᴇʀᴍᴜʟᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴋᴇʙᴇɴᴄɪᴀɴ , ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴘᴇɴɢᴀᴋʜɪʀᴀɴ ᴋɪsᴀʜ ᴋɪᴛᴀ ᴅᴇɴɢᴀɴ ᴘᴇʀsᴀʜᴀʙᴀᴛᴀɴ ʏᴀɴɢ sᴇᴊᴀᴛɪ" тajυĸ: нιgнѕcнool goтwιce gendre: perѕaнaвaтan arтιѕ: тwιce,goт7,gғrιend,ѕĸz,ѕvт ѕтarт: 29/6/2019 end: 21/12/2019 (Btw wktu ni gue noob lagi so...