#6 Było mi przykro.

2K 75 32
                                    

-Jak było?-zapytała Natalia.

-Świetnie było-odpowiedziałam-Ale męcząco.

-To teraz przynajmniej sobie odpoczniesz-powiedziała podając mi gorące spaghetti.

-Niestety nie. Za półtorej godziny idziemy na melanż z całą ekipą-westchnęłam.

-To znów spędzę wieczór sama-posmutniała.

-Nadrobimy to-przytuliłam przyjaciółkę.

-No mam taką nadzieję-uśmiechnęła się-A jak ReTo? Miły? Fajny?-dopytała.

-Tak, jest spoko osobą. Ale jego dziewczyna, która jest też stylistką chyba mnie nie polubiła-przyznałam.

-Czemu tak myślisz?-usiadła bliżej mnie, żeby mnie wysłuchać.

-Chyba była zazdrosna-ruszyłam ramionami-A nie musi być zazdrosna, nie znam przecież Igora, więc nie wiem co ona sobie wyobraża.

-Trudno nie musi Cię lubić. Ważne, że ja Cię kocham-zaśmiała się dając buziaka w policzek.

-Dokładnie-zaśmiałam się-A zmieniając temat, to spaghetti jest idealne-zmieniłam temat.

-Bardzo się cieszę.

INSTAGRAM:
@reto_synku zaczął Cię obserwować.

Zaczęłaś obserwować @reto_synku.

16 minut temu:@syll_wia A tak właśnie było na planie 🤫😜

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

16 minut temu:
@syll_wia A tak właśnie było na planie 🤫😜

910 like

Komentarze:
@natka123 Moje słońce 💓 Najzdolniejsza.
@syll_wia Ojj. Buzi 🤪❤️

@reto_synku Świetna robota na planie. Dzięki 😁❤️
@syll_wia Ja też dziękuję, że mogłam wystąpić w RS7 🤫❤️

@martynkqa Ślicznie. 🙂❤️
@syll_wia Dzięki 🙂❤️

@kevin_in Nie wspominałaś o tym!!! 😡 Pięknie wyszłaś ❤️❤️❤️❤️
@syll_wia Nie pytałeś 😛. Dziękuje ❤️

@olivka299 Moja słodka kuzynka ❤️😍 Gratuluje ogromnie.
@syll_wia Dziękuję ❤️

I 750 innych...

Ubrałam się:

Pomalowałam się:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Pomalowałam się:

*Igor*-Olcia, zbieraj się-podniosłem delikatnie głos

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

*Igor*
-Olcia, zbieraj się-podniosłem delikatnie głos.

Dziewczyna siedziała już w toalecie chyba z godzinę-malowała się, robiła fryzurę i się ubierała. Przecież na to wystarczy pół godziny.

-Nie marudź tak-warknęła wychodząc i trzaskając drzwiami z łazienki.

-A co ty taka nie w sosie, hmm?-złapałem jej biodra.

-Widzę, jak śliniłeś się na widok tej laluni-przewróciła oczami.

-Przesadziłaś!-upomniałem ją-Zabraniasz mi nawet porozmawiać z nią?

-Zabraniam!-powiedziała wkurzona.

-Nie ma takiej opcji. Nie pozwolę, żebyś decydowała o moim życiu.

-To pierdol ją w łazience w klubie...-warknęła i poszła ubierać buty.

-Ty chyba nie wiesz co powiedziałaś-krzyknąłem-Jesteś bezczelna, Ola!-wziąłem kluczyki z auta i udałem się do niego, nie mogę słuchać już jej pieprzenia, które nawet nie jest prawdą.

-Jedźmy już-wsiadła do auta.

Całą drogę przejechaliśmy w ciszy.

*Sylwia*
Dość szybko byłam na miejscu, stała już cała ekipa. Przywitałam się z każdym z osobna.

Zamówiliśmy drinki i poszliśmy tańczyć. Widziałam, że coś się dzieje z Olką-była inna, tak jakby obrażona na mnie i Igora. Do innych była normalna.

Zobaczyłam, że dziewczyna wyszła na chwilę z klubu, od razu poszłam za nią.

-Coś się stało?-podeszłam do niej bliżej.

-Tak-odparła wkurzona-Nie klej się tak do Igora, dobra?-spojrzała na mnie miną „zabije cię zaraz".

-Przecież się nie kleję-odpowiedziałam od razu.

-Nie ufam Ci dziewczyno-popatrzyła mi prosto w oczy.

-Nie musisz mi ufać-ruszyłam ramionami-Ale możesz być pewna, że mnie i Igora nic nie łączy. Przecież my się znamy tylko jeden dzień.

-Niby tak. Ale i tak byś pewnie chciała, żeby Cię przeleciał-warknęła w moją stronę.

-Przestań, ok? To nie jest miłe-do moich oczu nabrały się łzy, było mi po prostu przykro, że ktoś ma mnie za zwykłą dziwkę.

-To bardzo Cię proszę o to, żebyś odpierdoliła się od Igora!-zagroziła palcem.

Nie odpowiedziałam nic, tylko poszłam do domu. Szczerze mówiąc odechciało mi się tej całej imprezy. Nie lubię jak ktoś wmawia mi coś co nie jest prawdą.

A music video that connects people~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz