3:00
Mały prawie co 15 minut płacze. Prawdopobnie ma kolki. Jestem już tak cholernie zmęczona, że nie mam ochoty na nic...-Teraz ja będę wstawał-powiedział Igor całując delikatnie moje czoło-Śpij spokojnie-dodał.
Nie odpowiedziałam nic, tylko przykryłam się kołdrą i od razu zasnęłam. Gdyby nie Igor nie zasnęłabym w ogóle.
Rok później:
Szymek rośnie jak na drożdżach. Tydzień temu skończył roczek.Dzisiaj mam ślub z Igorem. Od rana chodzę i dopracowuje ostatnie rzeczy. Stresuje się ogromnie. W przygotowaniach pomagają mi Natalia oraz Babcia, które bardzo mnie wspierają.
-Spokojnie. Wdech i wydech-powiedziała Natalia poprawiając moją sukienkę.
-Nie potrafię się nie stresować-spanikowałam-Dziękuję, że mam ogromne wsparcie od was-uśmiechnęłam się i mocno przytuliłam babcie oraz Natalię.
***
Teraz mogę spokojnie stwierdzić, że stres nie był potrzebny. Ale ja zawsze się stresuje, wtedy kiedy niepotrzeba.-Uwaga! Poproszę o chwilkę ciszy-powiedział Adrian, na co orkiestra przestała grać, a ludzie stanęli w miejscu-Kochanie...-powiedział podchodząc coraz bliżej w stronę Natalii-Chce żebyś została ze mną do końca życia. Zostaniesz moją żoną?-klęknął i się jej oświadczył.
-Tak-odpowiedziała i zaczęła płakać ze szczęścia. Od razu przypomniałam sobie chwilę, jak Igor mi się oświadczył.
Wszyscy zaczęli bić brawo. Od razu podbiegliśmy z Igorem do pary i mocno ich przytulilismy oraz pogratulowaliśmy.
-To jak, za rok lub dwa bawimy się na waszym weselu?-zapytałam z ogromnym zadowoleniem nadal tuląc przyjaciółkę.
-Zgadza się-odpowiedział Adrian trzymając za rękę brunetkę.
INSTAGRAM:
20 minut temu:
@reto_synku „Ciebie to na pewno już nie opuszczę nigdy..." 💍 @syll_wia49 910 like
Komentarze:
@zabsonziomal Git byku. Trzymaj ją mocno i dbaj, bo jest naprawdę wspaniała ❤️ Dużo szczęścia jeszcze raz 🙂✌🏻
@reto_synku Obiecuję, nikomu nie oddam 😁❤️✌🏻@gahaaanka10 Czemu nie jesteś już z Olą?
@marcelina109 Już bardzo długo nie jest z Olą. Nikt nie podał przyczyny, Ola raz na Insa napisała, że już nie są razem.
@gahaaanka10 Szkodaaa 😭😭 Wolałam go z @aleksandra_siem.
@aleksandra_siem ❤️@dominik_synku Uwielbiam was razem. Jesteście świetnym małżeństwem 💍❤️ I macie słodkiego Szymka 😁❤️
@patqa111222 Kocham was! 😭❤️
@syll_wia Ja ciebie też nie 💍❤️
@reto_synku 😁@sonia10 Najlepsza trójka ever 😭❤️❤️❤️Kiedy Katowice? 😁
@reto_synku Szybciej niż myślisz 😁 Już za miesiąc się widzę z Kato na zakończeniu lata! ✌🏻❤️@moniczqa Wspaniale. Ojeny! Uwielbiam was najbardziej na świecie ❤️💍💍💍❤️
@hajpman_adrian ✌🏻😁
@adamos1000018 Pozdrawiam ogromnie! 😁❤️ Mam nadzieje, ze za niedługo Olsztyn, mordeczko.
@musialeczek_ ✌🏻😁💍
@grucha_dj Najlepsza para, najlepsze małżeństwo, najlepsze wesele!!! jesteście wspaniali ❤️
@reto_synku Uhuu Gruszka, jakie epitety, ale dzięki mordo ❤️@olek100 Sztosik byku ✌🏻❤️💍
@madzia100 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@hanka_aaa Wole Olę 😭
@tymek100 Słodziaki! Szczęścia ✌🏻❤️
@marcelka019 Ojeny! Ale superowo. ❤️
I 49 810 innych...
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
Fiksi PenggemarMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...