*Sylwia*
Obudziłam się około 10:00. Włączyłam instagrama i przejrzałam kilka fotek ReTo. Muszę przyznać, że naprawdę ładnie pasują mu soczewki. Ale jeszcze lepiej wygląda bez nich.-Hejo! Wstajemy!-powiedziała Natalia wchodząc do mojego pokoju.
-Już dawno wstałam-zablokowałam ekran telefonu-Na przyszłość nie budź mnie, błagam-zaśmiałam się.
-Musiałam. Zostałyśmy zaproszone na event PUMY. Tzn. Ty zostałaś zaproszona, ale jest napisane, że możesz wziąć jeszcze jedną osobę, więc pomyślałam, że może weźmiesz mnie-poruszała brwiami.
-Oczywiście, że Cię wezmę wariatko moja-przytuliłam przyjaciółkę.
-Trzeba się ładnie ubrać-usiadła obok mnie-Z tego co wiem będzie Qry, Borixon i ten twój ReTo, bo reklamują Pumę. Oczywiście, będzie jeszcze wiele innych osóbek sławnych-uśmiechnęła się.
Czyli jak będzie Igor, to za pewne będzie też Aleksandra. Oh...
-Fajnie-odpowiedziałam-Pójdę zrobić sobie kawę-stanęłam i udałam się do kuchni.
Wieczór (EVENT PUMA):
Byłam ubrana tak:
Mój makijaż wyglądał tak:
Kiedy przekroczyłam próg miejsca, w którym był EVENT, od razu w oczy rzuciła mi się Aleksandra, a obok niej Igor.
-Cześć-przyszedł chłopak od razu przytulając mnie na przywitanie.
Widziałam, że Oli się to nie podoba.
-Hej, Igi-uśmiechnęłam się.
-Igor, miło mi-podał rękę Natalii.
-Cześć. Natalia-uścisnęła jego rękę-Sylwia dużo o tobie opowiadała. Same dobre rzeczy-mrugnęła.
-Bardzo się cieszę.
-Cześć, Ola-przedstawiła się podając rękę Natalii.
-Hej, Natalia.
-Fajnie, że jesteście-powiedział Igor.
*Igor*
-Igor, porozmawiajmy-powiedziała Ola.-Dobra-złapałem ją za rękę. Wyszliśmy na zewnątrz, ponieważ było tam najciszej.
-Musisz się tak na nią patrzyć?-znów zaczęła.
-Kurwa! Nic nie robię przecież-odpowiedziałem. Czułem, że zaraz nie wytrzymam i zerwę z Olą przez te akcje.
-Kochasz mnie jeszcze?
-Oluś, ja Cię nigdy nie przestałem kochać-spojrzałem prosto w jej oczy-Uspokój się w końcu.
-Nie umiem znieść tej laski-przewróciła oczami.
-Nie przesadzaj. Jeśli jej naprawdę aż tak nie lubisz, to pomyśl, że jej nie ma-położyłem kciuki na jej policzkach i zbliżyłem swoje usta.
-Wracajmy-przerwała pocałunek.
-No dobrze.
*Sylwia*
Igor wraz z Olą wrócili do nas. Widać było, że Ola jest ostro wkurzona.-Kevin!-zobaczyłam chłopaka, który nalewał szampana ludziom-Nie spodziewałam się Ciebie tutaj-przytuliłam go na przywitanie.
-Sylwia. Cześć, kochana-pocałował mój policzek-Dostałem sztos propozycję, za fajne pieniążki, żeby pomóc barmanom, więc się zgodziłem-opowiedział dokładnie.
*Igor*
Nie podobało mi się to jak ten gościu rozmawiał z Sylwią. Poczułem zazdrość, cholerną zazdrość. Fuck! Igor! Ogarnij się!*Sylwia*
-Idź się dalej bawić. Spotkamy się na luzie, hmm?-uśmiechnął się.-Oki. Do zobaczenia-przytuliłam go.
-Pa, pa. Jesteśmy w kontakcie, piękna.
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictieMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...