#46 ...dziękuję za pomoc.

1.2K 53 11
                                    

Niedziela:
Dzisiaj przyjeżdża Igor. Trzy godziny temu dzwonił, że już wyjechali, więc do godziny powinien być.
Zrobiłam na obiad makaron z szpinakiem i kurczakiem.

***
Usłyszałam, że ktoś otwiera drzwi kluczem.

-Wróciłem!

Kiedy tylko usłyszałam głos Igora, od razu do niego pobiegłam.

-Heeej-od razu rzuciłam się na jego szyję.

Nie było go dwa dni, a stęskniłam się za nim, tak, jakbym nie widziała go przynajmniej miesiąc.

-Cześć, skarbie-wyszeptał do mojego ucha. Po chwili złożył długi pocałunek na moich ustach.

-Jesteś głodny?-zapytałam.

-Baaardzo-oznajmił.

-Zrobiłam makaron ze szpinakiem i mięsem-uśmiechnęłam się.

-Jesteś idealna-musnął mój nos, na co lekko zachichotałam.

***
-Właśnie...-przypomniał sobie coś-Mam dla Ciebie niespodziankę.

-Jaką?

-Za tydzień jedziemy nad morze-uśmiechał się.

-Serio?

-Serio, serio.

-Jesteś kochany-mocno go przytuliłam.

***
*Igor*

                                 SMS:
Igor: Nasz plan idzie tak, jak powinien 😉 Już za niecałe dwa tygodnie się jej oświadczę 💍

Adrian: Powiedziałeś już jej o morzu?

Igor: Yhym

Adrian: To zajebiście.

Igor: 😁 Wiadomka. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Adrian: Nie ma sprawy 👍😄

-Trzeba iść na zakupy spożywcze. Nie mamy prawie nic w lodówce-powiedziała dziewczyna.
Szybko zablokowałem telefon.

-W porządku. Pojadę po coś...

-Pojadę z tobą-przerwała.

-Oki.

***
-Chodźmy jeszcze po czekoladkę-powiedziała ciągając mnie za rękę w odpowiedni regał.

-Tak dużo?-zapytałem widząc, że dziewczyna wkłada do koszyka: dwie mleczne czekolady, dwie paczki żelek, jakieś owoce landrynki, kilka wafelków i dużą chałwę.

-Taaak-odpowiedziała, na co się tylko zaśmiałem.

Po niecałej godzinie wróciliśmy do domu. Postanowiliśmy zrobić sobie maraton filmowy.

Instagram:
WIADOMOŚĆ PRYWATNA:

@aleksandra_siem Dowiedziałam się, że Sylwia jest w ciąży!! Jesteś okropny, Igor-mi mówiłeś, że nie chcesz mieć w ogóle dziecka 😡

@reto_synku Zmieniło się moje myślenie. Najwidoczniej Sylwia jest kobietą z którą chce spędzić resztę mojego życia 🙂.

Wyświetlone
@aleksandra_siem offline

A music video that connects people~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz