*Igor*
Poszliśmy do mieszkania Adriana i Natalii, w którym była Sylwia.-Co oni tutaj robią?-zapytała dokładnie mierząc mnie i Olę wzrokiem.
-Wysłuchaj Igora, proszę-powiedziała Natalia.
-Co masz mi do powiedzenia?-spojrzała prosto w moje oczy.
-Uwierz mi...-zacząłem.
-Igor mówi prawdę-przerwała Olka.
-Jak to?
-Daniel jest tylko fotografem, który miał mi pomóc zrealizować cały ten plan...-wytłumaczyła-Ja pocałowałam Igora, ale on szybko się odsunął-powiedziała.
Z oczu blondynki wypłynęły delikatne łezki. Sam nie wiem czy była szczęśliwa, czy wręcz przeciwnie.
-Spokojnie-wyszeptałem mocno ją przytulając.
-To dla mnie za dużo...-odpowiedziała łapiąc i ściskając delikatnie moją rękę.
-Ja już idę, mam nadzieje, że was nigdy więcej już nie zobaczę-warknęła Aleksandra trzaskając drzwiami.
-Też mam taką nadzieje-odpowiedziałem ze złością.
Jak można być takim człowiekiem jak ona?
-Kochasz mnie jeszcze?-zapytałem spoglądając na dziewczynę, która nadal była przytulona do mnie.
-Kocham, cholernie...-odpowiedziała.
Od razu mocno ją pocałowałem. Nikt nas nie rozłączy!
***
Wróciliśmy do naszego mieszkania. Chcieliśmy pobyć sami i porozmawiać.*Sylwia*
Poczułam ulgę...
Nie wiem czemu uwierzyłam Oli, skoro wiedziałam od początku jaka jest.-Igor, przepraszam Cię za brak zaufania-powiedziałam siadając obok niego.
-Już dobrze, maleńka-posadził mnie na swoich kolanach.
-Obiecuje, że będę Ci ufać we wszystkim-spojrzałam prosto w jego oczy.
-A ja obiecuję, że nie będę Cię okłamywać-szepnął i musnął delikatnie moje usta-Kocham Cię.
-Ja Ciebie też.
***
INSTAGRAM:55 minut temu:
@syll_wia Dokładnie dwa miesiące temu temu ✌🏻❤️ @natka123 (Chorwacja)18 910 like
Komentarze:
@natka123 Pamiętam. Najlepsze wakacje 😍❤️
@syll_wia Yes 🤟❤️@marcel_synku Śliczne ❤️
@hajpman_adrian Dwie perełki 😊😄
@syll_wia Ojjj 💓💓@reto_synku ❤️
@syll_wia ❤️@anastazja19 Natalia jest dziewczyną od Adriana? ❤️
@sarcia110 Tak@dominik_synku Ślicznie wyglądacie ❤️
@grucha_dj Gwiazdy ☺️
@syll_wia Dziękujemy 😘@magda_borycka Super foteczka ❤️
@syll_wia Thanks ☺️❤️@musialeczek_ Uaaa... Jakie piękne ❤️😏
@reto_synku Nie zakochaj się 🤨
@musialeczek_ Jaki zazdrosny 🤣@otylia108 Ale super 😊❤️
@borixon_newbadline ✌🏻❤️
@syll_wia 💓I 18 788 innych...
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictionMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...