#47 Dla mnie to nie jest drobiazg.

1.2K 54 22
                                    

2:00
Obudził mnie okropny krzyk z kuchni. Głos Igora plątał się z kobiecym głosem.

-Co się dzieje?-zapytałam przerywając jakaś kłótnie.

Zobaczyłam Olę.

-Spokojnie-powiedział Igor obejmując mnie.

-Nadal nie wiem co tutaj się dzieje-odsunęłam się od niego.

-Chciałam porozmawiać tylko z Igorem... Oczywiście, Pan Bugajczyk nie może normalnie rozmawiać, musi się kłócić-warknęła w jego stronę.

-O tej godzinie chciałaś z nim porozmawiać?

-Akurat teraz przyjechałam do Warszawy, myślałam, że jeszcze nie śpicie.

-Teraz grzecznie się wynoś-powiedział Igor prowadząc dziewczynę w stronę wyjścia.

Chwilę później:
-O czym chciała rozmawiać?-zapytałam Igora, który był bardzo wkurzony.

-Dawne sprawy. Dobranoc-pocałował mój policzek i położył się na łóżku.

-Igor... Powiedz mi-usiadłam i oświeciłam lampkę.

-Musisz ciągnąć ten temat?-uniósł się.

Przymknęłam delikatnie oczy. Nie podoba mi się to, że nie mówi mi całej prawdy.

-Przepraszam, że się tak uniosłem-delikatnie pocałował moje usta-Jak byłem z Olą, powiedziałem, że nie chce mieć w ogóle dzieci... I jest wkurzona o to, że będę miał dziecko z tobą.

-A teraz chcesz mieć dziecko?-zapytałam.

-Z tobą bardzo-delikatnie pomasował mój brzuch.

-Kocham Cię-wyszeptałam do jego ucha i się mocno przytuliłam.

-Ja Ciebie też. Przepraszam, że Cię obudziliśmy-objął mnie swoją ręką.

Tydzień później:
Właśnie dopakowuje ostatnie rzeczy na wyjazd.

-Za chwilkę będziemy wyjeżdżać-powiedział chłopak biorąc swoją walizkę.

-W porządku. Moją też możesz już zabrać-powiedziałam zapinając dokładnie walizkę.

*Igor*

                                    SMS:
Igor: Siema stary. Mam problem.

Adrian: Hejo. Jaki?

Igor: Nie wiem w który dzień się oświadczyć?

Adrian: Japierdole! Ja już myślałem, że zgubiłeś pierścionek, a ty o taki drobiazg pytasz!? XD

Igor: Dla mnie to nie jest drobiazg.

Adrian: Ja myśle, że jutro, jak wieczorkiem pójdziecie na plaże...

Adrian: Będzie romantycznie 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Po plaży łóżeczko i te sprawy XDD

Igor: A pierdol się 🖕

Adrian: Właśnie mam taki zamiar 😏

Igor: 🙄🙄

A music video that connects people~ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz