Po długiej podróży chłopaki odwieźli mnie do mieszkania. Jechaliśmy dość długo z powodu korków.
SMS:
Natalia: Jutro wracam, pamiętaj 😁Sylwia: Wiem, wiem, hehe 😊
Była 18:00, więc za dużo z tego dnia nie skorzystałam, ale ważne, że na koncercie było mega.
INSTAGRAM:
15 minut temu:
@syll_wia An evening of rest ☺️
5 980 like
Komentarze:
@martynka_synku Jesteś z Igorem w związku??@olivka17 Mieszkasz z ReTo? ☺️
@natka123 Tęsknie 🙁
@syll_wia Jutro się widzimy 😊💗@hajpman_adrian Queen 🙂❤️
@syll_wia Thanks 🤭❤️@reto_synku Odpoczywaj 🤪❤️
@syll_wia 😊❤️@karolinqa Jesteś z Igorem? Ładniejsza jesteś niż ta Olka. Nigdy jej nie lubiałam 😁
@kacper19 Jesteś w związku z ReTo?
@martynka81 Pięknie wyglądasz ❤️
@musialeczek_ 💗💗💗
@syll_wia 💓@dominik_synku Jesteś w związku z ReTo?
@grucha_dj Piękności 😍😍😍
@syll_wia Dziękuję bardzo 😊❤️@magdytt1 Piękna! ❤️
I 5 769 innych...
Zrobiłam sobie coś do jedzenia i powędrowała do salonu.
Nowy dzień:
Obudziłam się i wykonałam moje codzienne czynności.Usłyszałam dzwonek do drzwi, więc postanowiłam otworzyć.
-Cześć-w drzwiach ukazał się Kevin.
Przytuliłam go od razu.
-Ooo hej-ucieszyłam się na jego widok-Wejdź-wskazałam ręką salon-Napijesz się czegoś?-zapytałam.
-Nie, nie. Chciałem tylko z tobą porozmawiać-usiadł na kanapie.
Usiadłam obok niego.
-Coś się stało?-zapytałam.
Nie umiałam wyczytać emocji z jego twarzy, niby był szczęśliwy, ale z drugiej strony coś go dręczyło.
-Rozmawiałem z Igorem przed chwilą-spuścił głowę.
-Gdzie?
-Przed jego mieszkaniem-odpowiedział.
-To chyba dobrze, że rozmawialiście, hmm?-uśmiechnęłam się do niego.
-Właśnie nie dobrze-przełknął głośno ślinę-Przepraszam, że zapytam, ale jesteś z nim w związku?-zapytał.
-Nieee-odpowiedziałam dziwiąc się pytaniu.
-To dobrze-westchnął z ulgą.
-O czym rozmawialiście?
-Powiedział, że mam się do Ciebie nie zbliżać, bo mnie zniszczy. On jest o ciebie zazdrosny-spojrzał na mnie.
-Że co?-nie dowierzałam.
-Mówię serio.
-Absolutnie go nie słuchaj. Nie jest moim chłopakiem, żeby decydować o tym z kim mam się przyjaźnić-posmutniałam-Mam nadzieje, że nadal będziemy się przyjaźnić?
-Oczywiście. Nie będę słuchał go-przytulił mnie.
To co Igor zrobił, jest nienormalne.
Kilka godzin później:
-Jestem-powiedziała Natalia otwierając drzwi z mieszkania.-Hej kochana-od razu pobiegłam do niej i ją przytuliłam.
-Widziałam na insta, że byłaś na koncercie, czemu się nie chwaliłaś?-wystawiła język.
-Nie miałam nawet kiedy-zaśmiałam się-Jesteś głodna? Zrobiłam Ci obiadokolację-zapytałam.
-Chętnie coś zjem.
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictionMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...