Dwa tygodnie później:
Byłam szczęśliwa z Igorem, bardzo szczęśliwa. Jest cudownym chłopakiem. Przeprowadziłam się do niego.
Od wczoraj Natalia jest w związku z Adrianem. Cieszę się, bo pasują do siebie, od razu wiedzieliśmy z Igorem, że ich związek wypali.-Mam dla Ciebie małą niespodziankę-odparł tuląc mnie od tyłu.
-Jaką?-uśmiechnęłam się.
-Masz ochotę lecieć za tydzień do Hiszpanii-wymruczał. Od razu na moich ustach pojawił się jeszcze większy banan-Z Magdą* i Borixonem-dodał.
-Tak, tak, tak-odwróciłam się szybko i skoczyłam na chłopaka.
Bardzo się cieszę.
-Słodko wyglądasz, kiedy się uśmiechasz-skomentował i pocałował moje usta.
-Dziękuję-odpowiedziałam-I dziękuję za cudowną niespodziankę. Jesteś naprawdę kochany-dodałam-Kotuś, na ile dni lecimy?-dopytałam.
-Na dziesięć dni-odpowiedział od razu.
Mega się cieszyłam z niespodzianki. Szczególnie, że jedzie z nami Madzia i Tomek (Borixon). Uwielbiam spędzać z nimi czas, są super ludźmi.
***
Oglądaliśmy jakiś film.
-Kochanie, jesteś gotowa?-zapytał chłopak wypijając ostatniego łyka alkoholu.-Na co?-zapytałam. Nie wiedziałam o co chodzi chłopakowi.
-Na seks-odpowiedział od razu.
-Jestem-wyszeptałam. Usiadłam na kolanach chłopaka i złożyłam na jego ustach krótki
pocałunek.Igor wstał i zaniósł mnie na rękach do sypialni.
-Kocham Cię-wyszeptał całując delikatnie moją szyję.
Zdjął moje ubrania wraz z bielizną, zrobiłam to samo. Wszedł we mnie i poruszał moimi biodrami. Czułam się, jak w niebie.
24:00
INSTAGRAM:15 minut temu:
@syll_wia Good night 🌙11 189 like
Komentarze:
@natka123 Moja 💗❤️ Dobranoc
@syll_wia Dobranoc, buziol 💋@magda_borycka Już za niecały tydzień się widzimy. Będą najlepsze wakacje! Aaaa 😁😁
@syll_wia Już nie mogę się doczekać!!!! ❤️❤️❤️❤️@borixon_newbadline Aniołek 😊❤️
@syll_wia Ojjj 🙈💓💓💓💓💓@grucha_dj Good Night 💫❤️
@syll_wia 😊❤️@adam1999 Pięknie wyglądasz. Dobranoc 😄❤️
@dominik_synku Piękna 💋
@piotrek_aa Śliczna ❤️ Dobranoc
@kasia18 Sliczniutka ❤️ Szczęścia z Igorem.
@hajpman_adrian Miłej nocy 😏😏
@reto_synkh Nie wyobrażaj sobie za dużo 😂
@hajpman_adrian A skąd wiesz, że właśnie o tym pomyślałem?
@reto_synku Emoji o tym świadczy „😏😏".
@hajpman_adrian 🤣🤣@reto_synku Moja księżniczka ❤️👑
@syll_wia Twoja, baby 🙊❤️@martusia_synku Piękność 🙂❤️❤️❤️ Dobrej nocy.
I 11 010 innych...
-Chodź tu do mnie-powiedział chłopak rozkładając ręce.
Wtuliłam się w niego. Dość szybko zasnęłam.
________________________________
*Magda Borycka-żona Borixona, menagerka ReTo. (Jeśli by ktoś jej nie kojarzył, to łapcie jej foteczkę 👇)
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictionMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...